پوشش 98 درصدی تلفن همراه در روستاهای شهرستان دالاهو

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جلسه مشترک بررسی راهکارهای توسعه ICT شهرستان دالاهو ضمن ارائه و تشریح ساختار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ادارات تابعه، گفت: وزارت ارتباطات اولین وزارتخانه‌‌ موفقی است که اقدام به خصوصی سازی کرده و تجربه موفقی در خصوصی سازی کشور داشته است.

وی از دیگر اقدامات ارزشمند وزارت ارتباطات را فراهم سازی زمینه‌های اشتغال و بسترسازی مناسب برای اشتغال در حوزه ICT برشمرد و افزود: این وزارت سبب ارائه خدمات ارزان قیمت، گسترش و توسعه خدمات و حتی کاهش هزینه‌های روزمره با استفاده از فناوری‌های نوین شده است.

بهنیا تصریح کرد: در شهرستان دالاهو و روستاهای این شهرستان خدمات ارتباطی نظیر تلفن روستایی، پوشش همراه و اینترنت در سطح مطلوبی قرار دارد به‌ طوری که 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان دالاهو دارای تلفن ثابت و 98 درصد روستاها دارای پوشش تلفن همراه شده‌اند.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات جدید نظیر رومینگ بین اپراتورهای ثابت و سیار سبب افزایش پوشش ارتباطی و تلفن همراه در سطح روستاها شده است.

بر اساس این گزارش، جلسه مشترک بررسی راهکارهای توسعه حوزه ICT شهرستان دالاهو با حضور شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، جهانبخش حیدری فرماندار دالاهو، مسیب قبادیان مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه، حمید رضا نوشادفر مدیر کل ارتباطات زیرساخت کرمانشاه و دیگر مدیران و مسئولان استانی در محل فرمانداری شهرستان دالاهو تشکیل شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا