دولت الکترونیکی راهکار تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین، یوسف رضایی نیک مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین در جلسه شورای مدیران استان به جایگاه و رابطه پست با سایر سازمان‌ها، نهادها، دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف مردم جامعه اشاره کرد و گفت: جایگاه خدمت‌رسانی پست برای مردم ماندگار است و هرچه به‌طرف دولت الکترونیکی حرکت کنیم، سرعت در انجام امور ارتقا پیدا می‌کند و رضایتمندی بیشتری در استان نائل‌ می‌شویم.

رضایی نیک خاطرنشان کرد: پست با ارائه سرویس‌های نوین به توانایی‌های مطلوبی رسیده و پاسخگوی نیازهای بخش دولتی و خصوصی است و انجام اقدامات الکترونیکی در پست استان در راستای روان‌سازی امور و افزایش شفافیت نقش بسیار حائز اهمیتی دارد و با توجه به پیشرفت‌هایی که در سال‌های اخیر حاصل‌شده نحوه فعالیت این شرکت نیز دست‌خوش تغییراتی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین در ادامه به نقش پست‌بانک در استان اشاره کرد و گفت: پست‌بانک نیز یکی دیگر از زیرمجموعه‌های این سازمان است که مانند تعدادی از بانک‌ها، دولتی است اما مشخصه‌های خاصی دارد که آن را از دیگر بانک‌ها متمایز می‌کند و آن خدماتی است که در روستاها ارائه می‌دهد.

وی افزود: در حال حاضر 182 روستای استان قزوین دارای دفاتر ICT فعال هستند که در 86 روستا پست‌بانک نیز فعال بوده و آماده ارائه خدمات به مردم روستا است.

رضایی نیک با اشاره به خدمات قابل‌ ارائه از سوی پست‌ بانک‌ها در روستاها ابراز کرد: پرداخت یارانه‌ها، دریافت قبوض مردم در روستاها و پرداخت تسهیلات ازجمله فعالیت‌های پست‌بانک در سطح این روستاهاست.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا