تغییر رویکرد همراه اول در خرید اقلام تبلیغاتی

مجله آنلاین موبنا – تهیه هدایای تبلیغاتی نوروزی رسم پایان سال‌ بسیاری از شرکت‌ها است که در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات همراه اول به عنوان اپراتور بزرگ بازار تلفن‌همراه امسال رسم جدیدی را پایه گذاشته است.
امسال همراه اول رسم هدایای نوروزی خود را با 2 تغییر در راستای مسوولیت اجتماعی و حمایت از تولید ملی همراه کرده و قرار است هدایای تبلیغاتی نوروز 98 خود را از تولیدات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تهیه کند و خرید اقلام خارجی را متوقف کرده است.
حرکت به سمت استفاده از تولیدات داخل در هدایای تبلیغاتی همراه اول اگرچه از نوروز امسال آغاز خواهد شد اما به نظر می رسد محدود به نوروز و مقطعی نیست و اپراتور تلاش دارد این حرکت را به تدریج به صورت یک رویه اجرا کند و گسترش دهد.
از سوی دیگر محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز امسال نیز مانند سال گذشته شرکت‌های حوزه ICT را به تخصیص هزینه‌ هدایای نوروزی به کمک به افراد نیازمند و توسعه کشور دعوت کرد و گفت: امسال به جای خرید هدایا برای مدیران دستگاه‌ها یا تبلیغات، امکانات حداقلی را برای روستای بی‌نظیر گردشگری «درک» فراهیم کنیم تا اقتصاد مردم آن منطقه رونق گیرد.
پیرو این دعوت و در راستای مسوولیت اجتماعی، اپراتور اول در اقدامی دیگر با پیوستن به کمپین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بخش عمده ای از هزینه اقلام تبلیغات نوروزی خود را به روستای گردشگری«درک» در استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده است.
آذری جهرمی سال گذشته نیز از شرکت‌های ارتباطی خواسته بود هزینه‌ هدایای نوروز را صرف زلزله‌زدگان کنند که همراه اول همراستا با این دعوت، هزینه اقلام تبلیغاتی نوروزی خود را صرف کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه کرد.

 منبع: ایلنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا