تحول دیجیتال نیازمند پیوند و اشتراک اطلاعات بین دستگاهی است

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی ICT آذربایجان غربی، فرهاد معارفی معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تمام خدمات حوزه ICT بدونه اینکه نیازی به تردد بین دستگاه های استانی حوزه ارتباطات باشد به صورت متمرکز در این مجتمع هم مدیریت و هم ارائه می شود.
وی خاطرنشان کرد:با توجه به زیرساخت هایی که در این مجتمع فراهم شده است فضایی برای استارت آپ ها پیش بینی شده تا این دسته از شرکت ها بتوانند از این زیرساخت ها استفاده کنند.
معارفی در ادامه افزود: ساختمان مجتمع ICT در زمینی به مساحت 2088 مترمربع با زیربنای 6200 مترمربع در 7 طبقه با کاربرهای ارتباطات و فناوری اطلاعات طراحی و در حال ساخت است که در این پروژه تمام ضوابط شهرداری و بحث مقاومت در برابر زلزله و حداکثر ضوابط فنی رعایت شده است.
معاون وزیر ارتباطات از حمایت های مجموعه استانداری از پروژه ICT استان قدردانی کرد وگفت:امیدواریم با حمایت های مجموعه استانداری در موعد مقرر این پروژه به بهره برداری برسد و در توسعه استان نقش مهمی را ایفا کند.
معارفی با اشاره به تحول دیجیتال گفت: ارزیابی ما این است که در آینده نزدیک در تمام عرصه ها تحول دیجیتال باعث یک توسعه انفجاری می شود ولی آنهایی بهره برداری لازم را می برند که مدیران آنها در این خصوص فکر کرده و ورود پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا