سومین پارک اقتصاد دیجیتال کشور در شیراز احداث می شود

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، نصراله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دیدار گفت: با ایجاد پارک توسعه اقتصاد دیجیتال، شرکت های حوزه ICT و افراد مستعد در این حوزه می توانند در این پارک مستقر شوند و از تسهیلات ویژه ای از قبیل بیمه و مالیات بهره مند شوند.
وی افزود: شرکت های مستقر در این پارک از قوانین ویژه مطابق با پارک‌های فناوری برخوردار می‌شوند و همچنین برخی از منابع وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سرمایه‌گذاری به سمت این پارک هدایت می شود.
معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پیش از این، پارک اقتصاد دیجیتال در تهران و مشهد احداث شده است، گفت: درصدد هستیم سومین پارک اقتصاد دیجیتال کشور را در شیراز احداث کنیم.
جهانگرد در ادامه با تاکید بر اینکه باید شرایط برای ایجاد این پارک در استان فراهم شود، خواستار همکاری استانداری و دستگاههای متولی جهت حمایت و مشارکت در اجرای این طرح شد.
بر اساس این گزارش، این دیدار با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل همکاری ها و توسعه صنعت و دبیر کارگروه وام وجوه اداره شده وزارت، سرپرست پارک ارتباطات و فناوری اطلاعات سجاد و مدیرعامل کارخانجات مخابراتی ایران در دفتر استاندار فارس برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا