امکان شکایت از مخابرات در صورت نپذیرفتن ثبتنام حضوری تلفن ثابت
مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وحید مختاری مدیرکل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اظهار داشت: با توجه به الزامات پروانهای پیشبینی شده برای شرکت مخابرات ایران و در راستای تحقق دولت الکترونیک و تسهیل در دسترسی متقاضیان به سرویس تلفن ثابت، سامانه ثبتنام اینترنتی تلفن ثابت شرکت مخابرات در سال گذشته راهاندازی شده است و در حال حاضر متقاضیان میتوانند به صورت الکترونیکی برای تلفن ثابت ثبتنام کنند.
وی تصریح کرد: علاوه بر سامانه ثبتنام اینترنتی متقاضیان خط تلفن ثابت در سطح کشور میتوانند با مراجعه به دفاتر امور مشترکان و دفاتر پیشخوان دولت برای ثبتنام سرویس تلفن ثابت و دریافت کد رهگیری اقدام کنند و با استفاده از کد رهگیری وضعیت دایری خط تلفن درخواستی خود را پیگیری کنند.
مختاری تاکید کرد: در صورتی که عوامل فروش شرکت مخابرات ایران درخواست حضوری متقاضی را برای ثبت سرویس تلفن ثابت نپذیرند متقاضی میتواند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.195.cra.ir و یا تماس با سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات 195، شکایت خود را ثبت کند.