فروش کشمش طلایی اراک

انگور به دو صورت تازه و خشک شده مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که انگور به مدت تقریبا سه هفته خشک می شود به آن کشمش می گویند. کشمش در انواع مختلف طلایی، تیزابی، سلطانی، مویز و غیره تهیه می شود. طعم و مزه و کیفیت کشمش ها به نوع انگور استفاده شده آن و هم چنین چگونگی خشک کردن انگور بستگی دارد.

کارخانه و سایت های زیادی در شهر های مختلف ایران مثل آراد برندینگ وجود دارد که بهترین نوع کشمش را در کشور تولید می کنند.

کشمش هایی که رنگ و طعم خوبی دارند و قهوه ای رنگ هستند، معمولا زیر نور آفتاب خشک می شوند که به آن ها کشمش آفتاب خشک و یا پلویی نیز می گویند. کشمش هایی که بعد از خشک شدن سبز رنگ و قلمی هستند از انگور عسگری در تهیه آن ها استفاده شده است. در آخر برای تهیه مویز از انگور شاهانی که سیاه رنگ می باشد استفاده می شود، این انگور ها هسته دارند و خاصیتشان از انگور های سبز رنگ بیشتر است.

طبق تحقیقات انجام شده در بین استان های کشور، استان یزد یکی از بهترین کشمش های طلایی را تولید می کند و یزد هم چنین انواع میوه های خشک را با کیفیت قابل قبول تهیه می کند و سالانه صادرات خوبی از این محصولات دارد.

کشمش طلایی اراک

در ایران نیز انواع کشمش در شهرهای مختلف ایران تولید می شود، کشمش شهر هایی مثل اراک، تاکستان و تبریز از شهرت بیشتری برخوردار است.

در حال حاضر انواع مختلفی کشمش در ایران تولید می شود و شهر هایی مثل اراک که محصول انگور خوبی دارد، در زمینه تهیه کشمش نیز موفق عمل می کنند.

این نوع کشمش رنگ زردی دارد به همین علت به طلایی شهرت دارد و برخی به آن کشمش گوگردی نیز می گویند و به دلیل وجود ترکیبات گوگرد کمی برای کلیه ها مشکل ساز است و به آن ضرر می زند.

فروش کشمش طلایی اراک

کشمش در سراسر دنیا هم به عنوان خشکبار و هم برای استفاده در غذا های شیرین یا ترش تولید و مصرف می شود که کشمش طلایی اراک یکی از مشهور ترین نوع کشمش می باشد که از آغشته کردن انگور با تیزاب و با دود گوگرد خشک می شود.

همچنین کشمش به دلیل داشتن پتاسیم، آهن، منیزیم و کلسیم در رشد جسمی و ذهنی و تقویت حافظه کودکان بسیار موثر است؛ کلسیم موجود در این محصول از بروز پوکی استخوان نیز جلو گیری می کند. کشمش در درمان تب نوزادان و کودکان به دلیل داشتن خواص ضد باکتریایی تاثیر گذار است.

در کل کشور ایران، اراک یکی از بزرگترین بازار های خشکبار را دارد و انواع کشمش طلایی، سبز، تیزاب و غیره را می توان از آن جا تهیه کرد. مصرف اصولی کشمش موجب کاهش فشار خون، کاهش استرس، تقویت چشم، رفع بوی دهان، جلوگیری از ریزش مو، جوان سازی پوست، رفع آکنه و جوش و غیره می شود. همچنین کشمش به سم زدایی و پاک سازی خون در بدن کمک می کند و از این رو در فعالیت و سلامت کبد تاثیر گذار است.

خرید و فروش کشمش طلایی عمده

در همه شهرهای ایران بازارهای بزرگ خرید و فروش انواع آجیل به ویژه کشمش طلایی به صورت عمده وجود دارد و متقاضیان و افرادی که به دنبال تجارت این محصول هستند، مقادیر کلی از این محصولات را برای خود تهیه می کنند.

برخی از مراکز توزیع، سود خوبی از فروش کشمش طلای و سایر آجیل ها بدست می آورند و برخی دیگر از این توزیع کنندگان به فکر توسه و گسترش کسب و کار خود می باشند.

کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نیز از بهترین مشتریان انواع کشمش هستند که با پی بردن به خواص بی شمار کشمش هر ساله مقدار زیادی از آن را برای تامین نیاز بازار داخلی خود سفارش می دهند.

فروش کشمش طلایی اراک

مراکز بزرگ عرضه آجیل و خشکبار، انواع کشمش طلایی را در حجم های عمده با بهترین قیمت ها هر روز به خرید و فروش کشمش طلایی می پردازند.

در ابتدا تولید کنندگان محصول، قیمت کشمش طلایی را تعیین می کنند و به دنبال آن، ممکن است که محصول به دست واسطه ها درون بازار توزیع شود که هر کدام مبلغی را به عنوان سود خود، بر روی قیمت جنس می افزایند و در آخر با قیمت نهایی به دست مصرف کننده خواهد رسید.

معمولا انواع کشمش ها در مغازه های آجیل و خشکبار با قیمت های متوسطی ارائه می شود که فروشنده آن را از مراکز توزیع تهیه کرده و با احتساب سود خود به عنوان حق الزحمه، محصول را به مصرف کننده می فروشد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا