چرا باید در بازار نزولی بیت کوین بیشتری خرید؟

چرا باید در بازار نزولی بیت کوین بیشتری خرید؟

مدیرعامل شرکت مشاوره مالی و مدیریت دارایی Devere، دلایل متعددی را برای خرید بیت کوین در بازار نزولی به اشتراک گذاشته است. او گفت: با وجود آشفتگی‌های اخیر، من معتقدم که بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بزرگ در مسیر پیشرفت قرار دارند.

به‌روزترین‌ها– مدیرعامل شرکت مشاوره مالی و مدیریت دارایی Devere Group، نایجل گرین، تایید کرده است که او در ریزش ها بیت کوین خریداری می کند.

 در یک پست وبلاگی که این هفته منتشر شد، نایجل گرین دلایل مختلفی برای خرید بیت کوین بیشتر در میان ریزش بازار ارزهای دیجیتال بیان کرد.

وی ادامه داد: افزایش قدرت مستمر دلار آمریکا به دلیل تشدید سیاست‌های فدرال رزرو باعث شده است بیت کوین و سایر دارایی‌های ریسکی ریزشی شوند.

اما مانند بسیاری از سرمایه گذاران جدی ارزهای دیجیتال، من در حال خرید بیت کوین در این افت قیمت هستم. من از این نوسانات کوتاه مدت برای سودهای بلندمدت استقبال می کنم.

گرین ادامه داد که چرا بیت کوین بیشتری می خرد. او در ادامه گفت: یک دلیل این است که من همیشه نهنگ ها را دنبال می‌کنم، به نظر او، نهنگ‌ها سرمایه‌گذاران و دارندگان غول‌پیکر ارزهای دیجیتال هستند و قدرت این را دارند که قیمت یک دارایی‌ را تغییر دهند.

وی ادامه داد: در هفته‌های اخیر نهنگ‌ها شدیدا دارایی های خود را می فروختند که باعث وحشت معامله گران می شد و قیمت بازار را پایین می‌آورد. سپس این به بازیکنان بزرگ اجازه می‌داد تا بیشتر و ارزان‌تر خرید کنند.

مدیرعامل Devere اظهار داشت:

من احساس می کنم که آنها در حال آماده شدن برای انجام اقدامات خود برای خرید و افزایش دارایی های خود در هفته های آینده هستند.

همچنین، فعالیت‌های قابل توجه دیگری نیز در جریان است. تعداد کیف پول‌های جدیدی که بین 10000 تا 100000 بیت کوین دارند در 30 روز گذشته 103 عدد افزایش یافته است.

گرین همچنین تاکید کرد که کاهش قیمت یک “فرصت خرید کلیدی” است.

وی افزود: مانند بسیاری از شرکت‌های بزرگ، مؤسسات مالی، دولت‌ها، دانشگاه‌های معتبر و اسطوره‌های سرمایه‌گذاری معروف، من مطمئن هستم که ارزهای دیجیتال آینده اجتناب‌ناپذیر پول هستند.

گرین معتقد است: “در دنیای جهانی‌شده و مبتنی بر فناوری ما، داشتن ارزهای دیجیتال، بدون مرز و غیرمتمرکز منطقی است. “علاوه بر این، پذیرش و تقاضا همیشه در حال افزایش است، در حالی که در همان زمان، عرضه در حال کاهش است.”

مدیر گروه Devere نتیجه گیری کرد:

علیرغم تلاطم های اخیر، من معتقدم که بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بزرگ در مسیر پیشرفت قرار دارند. به همین دلیل است که من افت فعلی را به عنوان یک تخفیف می بینم.

گرین چندین بار پیش بینی های صعودی را در مورد قیمت بیت کوین انجام داده است. در ماه ژوئن، او یک روند صعودی و یک “جهش قابل توجه” را برای BTC پیش بینی کرد.

 منبع: قتصاد آنلاین