دان اردک مازندران رتبه یک صادرات در ایران شد

جهت خرید و شروع همکاری با مجموعه آراد برندینگ می توانید اطلاعات خود را از طریق فرمی که در سایت وجود دارد ارسال کنید تا همکاران ما در خصوص خرید و دیگر سوالاتی که شما عزیزان دارید با شما ارتباط گرفته و به طور کامل شما عزیزان را راهنمایی کنند.

بسیاری از افراد نمی دانند که باید از کجا دان اردک مناسب و با کیفیتی را تهیه کنند و همین مورد سبب می شود تا غذا و موادی را که خودتان فکر می کنید برای اردک و جوجه اردک مناسب است به خورد اردک بدهید فارغ از این که نمی دانید این مواد نه تنها برای تغذیه و غذا دادن به اردک مناسب نیستند بلکه باعث شیوع بیماریهای ناشناسی در اردک می شوند.

برای این که خرید دان اردک خوب را به طور قابل اطمینانی انجام دهید می توانید تا معتبر ترین مراکز خرید دان اردک را در سطح کشور پیدا کنید و بعد از پیدا کردن این مراکز نسبت به خرید دان اقدام کنید.

قیمت دان اردک

همانطور که در مطالب قبلی نیز به ان اشاره نمودیم در رابطه با قیمت دان اردک خوب بر اساس کیفیت و اندازه ان دان قیمت گذاری می شود دانها به صورت نایلون بسته بندی شده و فله می باشد و بر همین اساس قیمت انها فرق می کند. از مواد و فرآیندهای متفاوتی برای تولید انواع دان اردک استفاده می شود که به طور کلی می ‌توان این محصولات را در نمونه مواد خوراکی و معدنی دسته بندی کرد. تولید انواع دانه اردک در سالهای اخیر بر مبنای استفاده از چند منبع اصلی دیده می شود که در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

منابع گیاهی

حیوانی و معدنی

افزودنیهای دیگر

دان اردک مازندران رتبه یک صادرات در ایران شد

اگر در خصوص نگه داری اردک و یا جوجه اردک سهل انگاری کنید و حواستان به این پرنده نباشد ممکن است که مدت کمی بعد از نگه داری از سمت شما اردک دچار مریضی شود و یا با مشکلات زیادی رو به رو شود و به همین دلیل است که می گوییم برای غذا دادن به اردکها و جوجه یک روزه اردکها باید از دان مخصوص آن استفاده کنید، چراکه تغذیه یکی از مهم ترین عواملی است که اگر برای نگه داری دام و طیور رعایت اصولی نشود آن ها زود دچار بیماریهای خاص و مشکلات دیگر می شوند.

برای تولید این نوع دانه ها از یکسری افزودنیها استفاده می شود که در نهایت این محصولات دارای آنتی بیوتیکهایی می شوند که در پیشگیری از بیماری طیور بیشترین تاثیر را خواهد گذاشت.

اولین نوع غذا و دانی که می توانید به اردک بخورانید غذای آرد گندم به صورت خشک شده است ولی بیشتر اردکها علاقه ای به استفاده غذای آردی خشک ندارند و دلیلش هم این است که جوجه اردکها و اردکها در هنگام بلع غذاهایی که خشک هستند دچار مشکل می شوند و نمی توانند غذاهای خشک شده را به راحتی استفاده کنند.

دان اردک مازندران

دیگر بخشی از کشور که خرید دان اردک از آنجا توصیه می شود مازندران است، چرا که دان اردک مازندران نیز از بهترین نوع دانهای اردک است. بهتر است تا بدانید که آزمایشات نشان داده است که سیستم گوارشی اردک به هیچ وجه مناسب برای تغریه خرده نان و یا چیزهای دیگری از این قبیل نخواهد بود پس از دادن غذاهایی از جمله خرده نان خشک به اردک و یا جوجه اردک به شدت خودداری کنید و برای رشد اردک نیاز هست تا غذاها و دانهای تقویتی به آنها داده شود و از نظر سلامت تایید شوند.

دان اردک مازندران رتبه یک صادرات در ایران شد

یکی دیگر از شهرهایی که دان اردک خوبی را به مشتریان ارائه می دهد و بیشتر مشتریان نیز از کیفیت آن راضی هستند شهر مشهد است و این شهر نیز همانند یزد دان اردک خوبی برای خرید دارد.

یکی از نکاتی که در خصوص تغذیه جوجه اردک بهتر است تا رعایت کنید این است که اگر جوجه اردک را شما به وسیله دستگاه جوجه کشی به وجود آمده است بهتر است تا تقریبا یک روز به آن هیچ گونه آب یا غذایی ندهید تا در این صورت مرطوبیتی که بدن آنها دارد کاهش پیدا کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا