لیوان یکبار مصرف قهوه مقاوم در برابر حرارت

امروزه دیدن لیوانهای یکبار مصرف در کنار آبخوریها امری طبیعی است و همیشه در کنار این دستگاه محفظه ای برای لیوانهای یکبار مصرف وجود دارد.

لیوان یکبار مصرف کاغذی زنبوری یکی از طرحهایی است که به تازگی وارد بازار شده و برای کودکانی که تم تولد آنها هاچ زنبور عسل است می تواند گزینه و انتخاب بسیار مناسبی باشد.

البته این طرح دارای طرحهای زنبور ساده نیز می باشد که برای افتتاح فروشگاه های عرضه کننده عسل نیز مناسب است.

برای مشاهده نمونه های بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

این ظروف با این تم دارای لیوان، پیش دستی، کارد و چنگال و غیره می باشد که می توان برای پذیرایی از تمام محصولات یکبار مصرف آن استفاده نمود که این کار برای کودکان جذاب تر و برای مادران راحت تر می باشد.

اگر طرح خاصی برای لیوان و ظروف یکبار مصرف در نظر دارید می توانید از ظروف یکبار مصرف لوکس و لیوان یکبار مصرف کاغذی سفید استفاده کنید و با خریداری آنها طرح مورد نظر خود را بر روی آن بکشید یا به چاپ خانه هایی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند بسپارید.

لیوان یکبار مصرف کاغذی دسته دار

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و تغییر در سبک زندگی افراد استفاده از لیوان یکبار مصرف پایه دار دسته دار کاغذی برای سرو نوشیدنی امری طبیعی است و تعدادی از طراحان خوش ذوق و سلیقه برای راحتی در استفاده از این محصول برای آن دسته ای جداگانه تعبیه نموده اند.

از این دسته می توانید برای هر مدل لیوان استفاده کنید و با یکبار هزینه کردن می توانید تا مدتها از آن استفاده کنید.

دسته ای که برای لیوان طراحی شده است می تواند از سوختن دست در زمان نوشیدنی داغ پیشگیری کند.

این دسته در بسته های 50 عددی در بازار موجود است و شما می توانید از این کالا برای سرو نوشیدنیهای داغ در کافی شاپ خود استفاده نمایید.

لیوان یکبار مصرف قهوه مقاوم در برابر حرارت

در تولید این لیوان یکبار مصرف دسته دار استفاده شده است که قسمتی از آن بر روی لبه لیوان به راحتی قفل می شود.

لیوان یکبار مصرف دارای تنوع و طرحهای بسیار زیبایی است که می توان در هر مجلسی با توجه به نوع مهمانی از آن استفاده کرد.

لیوان کاغذی یکبار مصرف زنانه دارای طرحهای زیبایی می باشد و با گلهای ریز و درشت و با رنگهای شاد بسیار مورد استقبال این افراد قرار گرفته است.

لیوانهای یکبار مصرف دارای کیفیتهای متفاوتی هستند و بر اساس آن قیمت گذاری می شوند.

مسلما هر چه کیفیت و مرغوبیت کاغذ لیوان یکبار مصرف استار باکس بیشتر باشد می توان آن را چندین بار استفاده کرد.

عمده فروشی لیوان یکبار مصرف

افزایش قيمت لیوان یکبار مصرف به چند عوامل مهم و اساسی هنگام تولید اين محصول بستگی دارد، انواع ظروف یکبار مصرف از جمله محصولات پر کاربردی می باشد که توسط استفاده کنندگان خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. اما این نوع سوخت به دلیل دارا بودن ویژگی های مختلفی مانند موارد زیر، توانسته اند به عنوان جایگزین مناسب برای محصولات هم نظیر خود محسوب شوند و البته مواد اولیه به کار برده شده در این نوع محصول نیز تاثیر به سزایی در افزایش قیمت و کیفیت آن دارد.

کیفیت عالی: ظروف یکبار مصرف کاغذی در میان انواع متفاوت ظروف یکبار مصرف موجود در بازار، به عنوان بهترین و با کیفیت ترین محصولات محسوب می‌ شوند. شرکت تولید کننده انواع ظروف یکبار مصرف، با استفاده از متریال های اولیه با کیفیتی مانند الیاف کاغذی، توانسته ظروف فوق‌ العاده‌ ای را به لحاظ دوام و کارایی در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار دهد.

لیوان یکبار مصرف قهوه مقاوم در برابر حرارت

اندازه و طراحی های متنوع: انواع متفاوت لیوان یکبار مصرف قهوه عرضه شده توسط شرکت ارائه دهنده این محصول، تنوع بسیار بالایی به لحاظ طراحی و اندازه دارند. به همین واسطه نیز می توان گفت هر کدام از استفاده کنندگان مانند مصرف کنندگان صنعتی و شرکت های تولید کننده محصولات غذایی، می توانند متناسب‌ ترین نوع ظروف مورد نیاز خود را از طریق عرضه عمده این محصول در اختیار داشته باشند.

قیمت مناسب: ظروف یکبار مصرف درب دار کاغذی از جمله ارزان قیمت ترین محصولات در میان انواع ظروف محسوب می شوند که امکان کاهش هزینه‌ های جاری استفاده کنندگان خود را به بهترین شکل ممکن ایجاد می کنند. از این رو این نوع از ظروف را می توان به عنوان متناسب ترین محصولات جهت بکارگیری در صنایع گوناگون مانند صنعت تولید غذای آماده محسوب کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا