خرید عطر زنانه شنل

ضمن اینکه ما در ادامه مقاله مجموعه آراد برندینگ ما در خصوص رایحه ها و نحوه تهیه آن با شما بیشتر صحبت خواهیم نمود.

رایحه این عطر یاد آور حس خوب شادی و غرق شدن در خیالات است و گابریل شنل آن را یک فرصت می دید و در این باره اینطور گفت که “من یک فرصت دیدم و آن را گرفتم”.

گابریل می دانست که تولید این عطر یک شانس بزرگ برای او است، این عطر تند برای او یک شروع بود، یک نبوغ بسیار والا.

این عطر فرانسوی و زنانه از اسانس اولیه گریپ فروت و به تشکیل شده و اسانس میانی آن یاس و سنبل است و اسانس پایه اش مشک، کهربا، سدر و زنبق می باشد.

طراحی شیشه آن بسیار ظریف و زیبا است و در رنگهای صورتی، نارنجی و سبز به بازار ارز شده است و همچنین طرح آن با مدل اولیه آن تفاوتی ندارد.

ماندگاری این عطر بسیار بالا است و پخش بوی بسیار بالایی نیز دارد و همچنین بسیاری عاشق رایحه ماندگار این عطر شده اند.

خرید عطر زنانه

فراد امروزه می توانند با خرید عطر زنانه یک رایحه خوبی برای خودشان رقم بزنند .بسته بندی در این محصول باعث شده است تا اینکه بتوانید نسبت به سلیقه خودتان این محصول را تهیه و مورد مصرف قرار بدهید در ضمن عطر دارای انواع مختلف خواهد بود که حتی زنانه یا مردانه آن نیز مشخص خواهد شد شما می توانید نسبت به شخصیت خودتان این محصول را خریداری کنید و استفاده درست انجام بدهید همچنین کار سختی در مقابل اصل بودن یا نبودن خواهید داشت که راحت ترین راه آن ماندگاری زیاد می باشد که اصل بودن محصول را نشان می دهد.

خرید عطر زنانه شنل

باید خاطر نشان کرد که عطر زنانه مناسب به هر سنین وجود دارد تا اینکه شما می توانید از این محصول استفاده درست انجام دهید. تنوع در بسته بندی موجب شده است خرید عطر زنانه بسیار بیشتر از نمونه مردانه باشد.

عطر چه زنانه و چه مردانه هر کدام طرفدارای خاص خودش را خواهد داشت تا اینکه افراد با استفاده این محصول می توانند شخصیت و انتخاب خودشان را نشان بدهند بنابراین در زمان خرید دست شما باز خواهد بود برای تهیه و استفاده درست از عطر بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید.

عطر زنانه شنل

برند فرانسوی شنل چند دهه است که در زمینه عطر گرم فعالیت دارد و یکی از خوش بو ترین عطرهای آن عطر شنل چنس تندر است که در سال ۲۰۱۰ ساخته و طراحی شده و در سطح گسترده ای به فروش رسیده است و در همان سالها بود که مجموعه چنس برند شنل به اوج محبوبیت خود رسید.

البته قبل از ارائه این عطر هم مجموعه چنس از برند شنل بسیار درخشیده بود و عطری بسیار مشهور و پر فروش در جهان به حساب می آمد.

خرید عطر زنانه شنل

رایحه این عطر عزت نفس شما و اعتماد به نفس شما را تا حد زیادی افزایش می دهد و عطر شنل چنس شما را با دنیایی جادویی و فراتر از تصور آشنا خواهد کرد.

بسیاری از اینفلوئنسرهای اینستاگرام و خواننده ها از عطر زنانه شنل صورتی استفاده می کنند و این نشان‌ دهنده اصالت این عطر می باشد .با نگاهی بر تاریخچه برند شنل می توان فهمید که تمام محصولاتی که این برند به بازار ارائه می کند قابل اعتماد هستند و ارزش خرید بسیار بالایی دارند.

مدلهای بسیار معروفی از این برند فرانسوی استفاده می کنند و این نشان می دهد که اعتبار آن بسیار بالا بوده و قابل اعتماد است.

اگر شما عطر باز باشید نام عطر ساز بسیار مشهور ژاک پولژ را شنیده اید و عطر چنس تندر ادو زنانه صورتی توسط ایشان طراحی و خلق کرده است اما برخی می گویند از سالها قبل این عطر توسط شخص خانم گابریل شنل خلق شده است و در سال 2010 از روی نوشته های گابریل شنل یا کوکو شنل خلق شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا