به راحتی می توانید با این محصولات به جایگاه بالاتری برسید

پارچه بنگال

تولید کننده ها و همین طور کارخانه های تولیدی زیادی به عرضه و ‌پخش پارچه بنگال کش پنبه به صورت عمده در بازار های خرید سراسر کشور می پردازند که به همراه کیفیت های بسیار زیادی بوده و در تهیه و تولید پارچه بنگال مورد نظر از الیاف های نخ و پنبه درجه یکی استفاده می شود که می تواند در ایجاد تمایز این پارچه با دیگر نمونه های مشابه خود که در بازار فروش وجود دارد موثر باشد.پارچه بنگال کش پنبه در ضخامت های متفاوتی هستند و تراکم پنبه و نخی که در آن ها استفاده شده است نیز با یک دیگر متفاوت بوده و می تواند در قیمت های نهایی این پارچه تاثیر مثبتی را بگذارد و قیمت های تعیین شده برای آن ها را در بازار های فروش تغییر دهد. پارچه های بنگال در تراکم های متنوعی نیز هستند به گونه ای که تراکم پارچه های مورد نظر به عوامل زیادی هم چون میزان الیافی مربوط می باشد.

به راحتی می توانید با این محصولات به جایگاه بالاتری برسید

پارچه پلی استر ضد آب

مزایای مربوط به پارچه پلی استرضد آب پنبه این است که وقتی در مدت طولانی به آن اتوکشیده نمی شوند به راحتی صاف می ماند و از اینکه چروک نشود خیالتان راحت است. اگر کمی مطالعه داشته باشید متوجه می شوید که پلی استر یک نوع از پلاستیک می باشد یعنی در پارچه هایی که از جنس پلی استر است از نوعی پلاستیک به کار رفته شده است در نتیجه تمام پارچه هایی که از پلاستیک در آن استفاده شده است بسیار مقاومت خوبی دارند و می توانند عمر طولانی مدتی داشته باشند.در برابر مواد شیمیایی، ساییدگی و انبساط و دیگر عوامل بسیار مقاوم است. الیافی که در این پارچه وجود دارد بسیار محکم اما سبک می باشد طوری که شما از این که این پارچه به سرعت پاره شود و یا خراب شود آسوده خاطر هستید و علاوه بر این پارچه بسیار سبک را در اختیار دارید یکی دیگر از ویژگیهایی که این پارچه دارد نگهداری آن می باشد به راحتی می‌توان این پارچه را نگهداری کرد و مانند پارچه های دیگر نیاز نیست که در بهترین شرایط نگهداری شود و نسبت به نگهداری آن حساسیت به خرج دهید زیرا یکی از پارچه هایی می باشد که در برابر صدمات حد الامکان محفوظ می ماند.

به راحتی می توانید با این محصولات به جایگاه بالاتری برسید

پارچه ترمه مانتویی

ترمه یک پارچه سنتی و قدیمی است. این پارچه ترمه مانتویی در گذشته با کرک و پشم و الیاف طبیعی ابریشم و امروزه نیز با نخ ‍پلی استر درجه یک بافته می شود. این پارچه برای تولید محصولاتی چون رومیزی ترمه، روتختی ترمه، روبالشتی ترمه، جامدادی ترمه، کیف دوشی ترمه، جانماز و سجاده ترمه، ست کیف و کفش ترمه، انواع پوشاک مانند مانتو و جلیقه ترمه و لباس فرمالیته عروس مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه ترمه پارچه ای سنتی است که قدمت آن در ایران به چند صد سال می رسد. این پارچه در گذشته برای تولید لباس پادشاهان مورد استفاده قرار می گرفته و امروزه نیز برای تولید انواع لباس ها از ان استفاده می شود زادگاه پارچه ترمه به گفته برخی کشمیر و به گفته برخی ایران است. اما این پارچه امروزه در بیشتر شهر های کشور مانند تهران، قم ، کرمان، اصفهان، مشهد، تبریز و به خصوص یزد تولید می شود. پارچه ترمه یزدی بهترین کیفیت را دارا است و به زیبایی و کیفیت بالا مشهور است ترمه بافی در شهر یزد به عنوان هنر و صنعت مردم آن به شمار می رود.

به راحتی می توانید با این محصولات به جایگاه بالاتری برسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا