به سادگی زندگی شاد و پر روزی داشته باشید

دوغ محلی

دوغ محلی ترش بزرگ ترین گروه دوغهای صادراتی می باشد که هر ساله مقدار قابل توجهی از این دوغ محلی از کشورمان به کشورهای همسایه خصوصا عراق و نیز کشورهای بزرگ دنیا صادر می شود برخی از کشورهای بزرگ واردکننده دوغ محلی ترش از کشورمان می باشند.

برآوردها نشان می دهد که میزان صادرات این دوغ محلی بسیار خوشمزه در سالهای آینده میزان صادرات این دوغ افزایش خواهد یافت. اگر به دنبال دوغ محلی کاملا طبیعی و سالم می باشد و هر دوغ محلی را قبول ندارید می توانید از دوغهای محلی ما تهیه نمایید برای این منظور می توانید از راههای ارتباطی قرار داده شده با مشاوران ما ارتباط برقرار نموده و سوالات خویش را پرسیده و اطلاعات کامل تر را از ایشان دریافت نمایید.

به سادگی زندگی شاد و پر روزی داشته باشید

پنیر تبریز خانگی

به خاطر که در دامنه کوه های استان آذربایجان شرقی و دامنه های سهند گیاهان بسیار مناسبی برای خوراک دامها موجود می باشد، گوسفندان با خوردن آنها می توانند شیری با کیفیت تولید کنند که کاملا مناسب تولید پنیر تبریز خانگی  با کیفیت گوسفندی می باشد. یکی از دلایل اصلی کیفیت پنیر لیقوان با دیگر پنیرها همین می باشد که کیفیت خوراک دامهای تبریز که تولید شیر انجام می دهند بسیار مناسب است. رنگ پنیر لیقوان یکی از ویژگیهای اصلی این پنیر می باشد، رنگ پنیر اصل گوسفندی تبریز باید به رنگ سفید سفید باشد و پنیری که رگه های زرد رنگ در خود دارد یا رنگ آن سفید نمی باشد قطعا در ساخت آن از مقداری شیر گاوی استفاده شده و پنیر اصل سفید گوسفندی نمی باشد. پنیر تبریز گوسفندی بسیار چرب می باشد.

به سادگی زندگی شاد و پر روزی داشته باشید

خرید پنبه عمده

امروزه با توجه به رونق بازار پنبه، خرید پنبه عمده و فروش پنبه عمده در سراسر کشور انجام می شود که نشان دهنده زحمات فراوان تولیدکنندگان می باشد. پارچه ی نخی که از پنبه تولید می شود قابلیت جذب بالایی دارد زیرا فضای مناسبی بین الیاف پنبه وجود دارد. همچنین رنگ دهی ندارد و ثابت است پنبه به دلیل مقاومت و کیفیت بالای آن توانایی جذب هر رنگ متنوعی را دارد و تثبیت رنگ را حفظ می نماید. پنبه کاربردی های متفاوتی در صنایع های مختلف دارد که به آن می پردازیم.

به سادگی زندگی شاد و پر روزی داشته باشید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا