بهترین تجربه مالی را با بهترین محصول ایران داشته باشید

پارچه بنگال

تولید کننده ها و همین طور کارخانه های تولیدی زیادی به عرضه و ‌پخش پارچه بنگال کش پنبه به صورت عمده در بازار های خرید سراسر کشور می پردازند که به همراه کیفیت های بسیار زیادی بوده و در تهیه و تولید پارچه بنگال مورد نظر از الیاف های نخ و پنبه درجه یکی استفاده می شود که می تواند در ایجاد تمایز این پارچه با دیگر نمونه های مشابه خود که در بازار فروش وجود دارد موثر باشد.پارچه بنگال کش پنبه در ضخامت های متفاوتی هستند و تراکم پنبه و نخی که در آن ها استفاده شده است نیز با یک دیگر متفاوت بوده و می تواند در قیمت های نهایی این پارچه تاثیر مثبتی را بگذارد و قیمت های تعیین شده برای آن ها را در بازار های فروش تغییر دهد. پارچه های بنگال در تراکم های متنوعی نیز هستند به گونه ای که تراکم پارچه های مورد نظر به عوامل زیادی هم چون میزان الیافی مربوط می باشد.

بهترین تجربه مالی را با بهترین محصول ایران داشته باشید

پارچه تترون نخی

امروز از پارچه ‌ها برای مقاصد بسیار مختلفی استفاده می‌ شود، یکی از انواع پارچه‌ها که بازاریان و یا افراد دیگر مورد استفاده قرار می‌ دهند؛ پارچه تترون نخی می‌باشد، پارچه تترون معمولاً با الیاف پلی استر ویسکوز در متراژ ها و عرض‌ های مختلف تولید می‌شود.پارچه تترون نیز همانند بیشتر پارچه ‌ها پس‌از طی فرآیندهای ریسندگی و بافندگی از سالن بافت روانه رنگرزی می‌شود و در آن‌جا به روش‌های مختلفی انواع رنگ یا طرح‌ ها را دریافت می‌کند.بهتر است بدانید بیشترین نوع پارچه مصرفی در ایران پارچه تترون می ‌باشد که تقریباً در تمام طول سال بازار گرمی دارد، از این نوع پارچه در دوخت انواع لباس؛ پیراهن؛ لباس نوزاد؛ لباس کار؛ روتختی و… استفاده می ‌شود.تترون دارای ویژگی‌هایی است که باعث محبوبیت آن در بین بیشتر افراد شده‌است، برای مثال این پارچه دارای ظرافت؛ لطافت و سادگی می ‌باشد.

بهترین تجربه مالی را با بهترین محصول ایران داشته باشید

 پارچه ترمه

پارچه ترمه یک پارچه سنتی که از دو سر تار و پود بافته شده. جنس نخ به کار برده شده در بافت پارچه ترمه معمولا از نخ ابریشم یا نخ پلی استر درجه یک است. این پارچه از سنتی ترین پارچه های ایرانی به شمار می رود و از گذشته تاکنون روز به روز به دوستداران و طرفداران این پارچه سنتی اضافه می شود. پارچه ترمه در گذشته با انگشتان دست بافته می شده و از آنجایی که بافت پارچه ترمه با دست بسیار طاقت فرسا بوده و برای بافنده زمان و انرژی زیادی را می گرفته فردی به نام رضا ترک بافت ترمه را با ماکو آغاز کرده است. بافت پارچه ترمه با ماکو کمی راحت تر شده و سرعت بافت را افزایش می داده اما به هر حال بافت ترمه باز نیز وقت گیر بوده است تا اینکه امروزه با ورود دستگاه ژاکارد به صنعت ترمه بافی تولید و بافت پارچه ترمه در روز بسیار افزایش یافته و علاوه بر سرعت بافت پارچه ترمه کیفیت این پارچه نیز رو به افزایش است.

بهترین تجربه مالی را با بهترین محصول ایران داشته باشید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا