بهترین درآمد روزانه با انواع محصولات نساجی

پارچه آنغوره

از آن جایی که همه ی تولیدی ها و مزون ها به فکر لباس های شیک  و لباس فرمالیته عروس اما با قیمت مناسب برای مشتریان خود هستند،‌ عمده فروشان پارچه آنغوره نیز با قیمت های رقابتی خود، سعی می کنند تا نظر مشتریان را به خودشان جلب کنند تا بازار فروش داغ تری داشته باشند.درفصل پاییز پارچه ای به اسم آنغوره یا همان موهر بسیار پرفروش و پرمخاطب است،‌ زیرا یک بافت نرم و ضد حساسیت دارد که مناسب تمامی سلیقه ها است و قیمت عمده و تک آن هم بسیار مناسب تر از سایر پارچه های این فصل است که همین موضوع باعث پرفروش بودن این نوع پارچه شده و چندسالی می شود که ترند بازار است. یکی از نکات طلایی که بسیار روی قیمت پارچه ها اثر گذار است، گرماژ به معنای سنگینی وزن یک یارد و یا یک متر از پارچه است، هر چه گرم یک پارچه ترمه بیشتر باشد، قیمت تمام شده نیز گران تر است.

بهترین درآمد روزانه با انواع محصولات نساجی

پارچه پلی استر ضد آب

مزایای مربوط به پارچه پلی استرضد آب پنبه این است که وقتی در مدت طولانی به آن اتوکشیده نمی شوند به راحتی صاف می ماند و از اینکه چروک نشود خیالتان راحت است. اگر کمی مطالعه داشته باشید متوجه می شوید که پلی استر یک نوع از پلاستیک می باشد یعنی در پارچه هایی که از جنس پلی استر است از نوعی پلاستیک به کار رفته شده است در نتیجه تمام پارچه هایی که از پلاستیک در آن استفاده شده است بسیار مقاومت خوبی دارند و می توانند عمر طولانی مدتی داشته باشند.در برابر مواد شیمیایی، ساییدگی و انبساط و دیگر عوامل بسیار مقاوم است. الیافی که در این پارچه وجود دارد بسیار محکم اما سبک می باشد طوری که شما از این که این پارچه به سرعت پاره شود و یا خراب شود آسوده خاطر هستید و علاوه بر این پارچه بسیار سبک را در اختیار دارید یکی دیگر از ویژگیهایی که این پارچه دارد نگهداری آن می باشد به راحتی می‌توان این پارچه را نگهداری کرد و مانند پارچه های دیگر نیاز نیست که در بهترین شرایط نگهداری شود و نسبت به نگهداری آن حساسیت به خرج دهید زیرا یکی از پارچه هایی می باشد که در برابر صدمات حد الامکان محفوظ می ماند.

بهترین درآمد روزانه با انواع محصولات نساجی

پارچه ترمه

پارچه ترمه یک پارچه سنتی که از دو سر تار و پود بافته شده. جنس نخ به کار برده شده در بافت پارچه ترمه معمولا از نخ ابریشم یا نخ پلی استر درجه یک است. این پارچه از سنتی ترین پارچه های ایرانی به شمار می رود و از گذشته تاکنون روز به روز به دوستداران و طرفداران این پارچه سنتی اضافه می شود. پارچه ترمه در گذشته با انگشتان دست بافته می شده و از آنجایی که بافت پارچه ترمه با دست بسیار طاقت فرسا بوده و برای بافنده زمان و انرژی زیادی را می گرفته فردی به نام رضا ترک بافت ترمه را با ماکو آغاز کرده است. بافت پارچه ترمه با ماکو کمی راحت تر شده و سرعت بافت را افزایش می داده اما به هر حال بافت ترمه باز نیز وقت گیر بوده است تا اینکه امروزه با ورود دستگاه ژاکارد به صنعت ترمه بافی تولید و بافت پارچه ترمه در روز بسیار افزایش یافته و علاوه بر سرعت بافت پارچه ترمه کیفیت این پارچه نیز رو به افزایش است.

بهترین درآمد روزانه با انواع محصولات نساجی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا