با این راهکارها خود را ثروتمند بدانید

افتالموسکوپ مستقیم

افتالموسکوپ مستقیم یکی از تجهیزات پزشکی است که وسیله ای است بسیار کاربردی بوده و یکی از تجهیزاتی که میتوان به جای نو از نوع دست دوم آن استفاده نمود، افتالموسکوپ مستقیم است.

افتالموسکوپ مستقیم دست دوم عرضه شده در این مجموعه، توسط کارشناسان تجهیزات پزشکی به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته و در صورت وجود ایراد و مشکل، آنها را به طور کامل رفع نموده و پس از تأیید شدن توسط مهندسان پزشکی به فروش می رسند.

برای خرید افتالموسکوپ دست دوم می توانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان فروش این مجموعه صحبت نموده و سفارشات خود را عنوان نمایید.

با خرید تجهیزات دست دوم می توانید به میزان قابل توجهی در هزینه های احداث مطب خود صرفه جویی نمایید و به این ترتیب تجهیزات دست دوم و باکیفیت بیشتری را خریداری نمایید.

با این راهکارها خود را ثروتمند بدانید

افتالموسکوپ دیجیتال

قطعا تا به امروز برای معاینه گوشهای خود به پزشک مراجعه کرده اید و به وسیله افتالموسکوپ دیجیتال مورد معاینه قرار گرفته اید که همانطور که می دانید یکی از دغدغه های افراد برای خرید محصولی بررسی کردن تمام جنبه های آن محصول است.

شما می توانید به راحتی از سایت ما به خرید اتوسکوپ دیجیتال بپردازید و از مشاوران فروش ما در مورد نحوه خرید این کالا مشاوره بگیرید. یکی از موضوعاتی که ممکن است ذهن خریداران را درگیر کند آن است که آیا کالایی را که با قیمت مناسب خریداری می کنند می توانند با کمی سود بیشتر به فروش برسانند؟

ما این نکته را به شما عرض می کنیم برای اینکه فروشتان بالا رود بهتر است تا محصول انتخابیتان از کیفیت مناسب و در عین حال قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار باشد از این رو به راحتی می توانید محصولتان را با قیمت مناسب و به دست آوردن سود کمتر به فروش برسانید.

اگر به دنبال اتوسکوپ حرفه ای هستید باید این نکته را توجه کنید که قیمت این محصول بسیار بالا است.

از اتوسکوپهای حرفه ای اصولا در آزمایشگاه ها، درمانگاه ها و مطبهای پیشرفته استفاده می شود که وجود یکی از آنها در این مراکز کافی می باشد شما اگر می خواهید تازه کار با این دستگاه را یاد بگیرید و یا تازه مطب باز کرده اید پیشنهاد می شود که از نوع ساده تر آن برای خود خریداری نمایید

با این راهکارها خود را ثروتمند بدانید

اتوسکوپ دیجیتال

دستگاه اتوسکوپ دیجیتال نقش مهمی در تشخیص بیماریهای گوش مانند اوتیت دارد که تمامی پزشکان به خصوص پزشک خانواده یا پزشکان عمومی، پزشکان گوش، حلق و بینی و همینطور تمامی مراکز درمانی و بیمارستانها از عمده خریداران این محصول می باشند.

نمونه های دیگر از این دستگاه ها، اتوسکوپ از راه دور یا هوشمند می باشد که با استفاده از فناوری مخابراتی کار می کنند و تصاویر ویدیویی را بر روی صفحه های گوشیهای هوشند به نمایش در می آورند.

همانطور که تاکنون متوجه شدید اتوسکوپی یک روش معمول پزشکی می باشد که اکثر پزشکان برای معاینات عمومی و یا معاینات افرادی که از مشکلات گوش رنج می برند استفاده می کنند از این رو این دستگاه ها منبع انتشار عفونتهایی مانند سودوموناس، استافیلو کوک و غیره می باشند.

به همین دلیل تمیز کردن و نگهداری آنها امری بسیار مهم می باشد که باید در اولویت قرار گیرد بدین منظور بهتر است پس از هر بار استفاده آن را با یک پارچه آغشته به آلدهیدها و سورفکتانتها تیز و ضد عفونی نمایید و با این کار به کاهش عفونتهای بیمارستانی نیز کمک خواهید کرد.

با این راهکارها خود را ثروتمند بدانید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا