با این روش هیچ وقت در راه موفقیت شکست نمی خورید

شما اگر یک مسیر هوشمندانه انتخاب کنید ا این موانع کمتر رو به رو می شوید و راحت تر پشت سر می گذارید.

راه تولید محصولی محبوب مانند روغن زیتون یکی از این راه های هوشمند است که شما را به ثروت می رساند.

روغن زیتون فرابکر

بسیار از فروشندگان روغن زیتون فرابکر را به صورت عمده به عرضه می رسانند. این روغن می تواند به راحتی پوستهای خشک را مرطوب کرده و باعث نرمی و لطافت آنها شود.

 روغن زیتون و روغن کنجد به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان پوست شما را از اشعه ماوراء بنفش و آسیبهای خورشید حفظ کند.

برای درمان بهتر خشکی صورت ابتدا آن را شستشو داده و در همان حالت چند قطره روغن زیتون را روی آن ماساژ دهید. عده ای از افراد در دور چشم خود چروک دارند که استفاده از این روغن برای درمان آن توصیه می شود. جالب است بدانید که روغن زیتون به طلای مایع هم شهرت زیادی دارد که بسیاری از آشپزهای حرفه ای از آن برای پختن بسیاری از غذاها استفاده می کنند.

لازم به ذکر است فروش روغن زیتون فرابکر در ایران سالهاست در حال انجام است. متاسفانه رادیکالهای آزاد موجود در بدن اکسیژنی که باید به سلولهای پوست برساند می دزدد. مصرف روغن زیتون در پماد کرم باعث می شود رادیکالهای آزاد مهار شده و از بروز چین و چروک در پوست جلوگیری شود.

با این روش هیچ وقت در راه موفقیت شکست نمی خورید

روغن زیتون سابروسو

روغن زیتون سابروسو از آنجایی که مصرف خوراکی دارد برای درمان مشکلات گوارشی بسیار مفید است برای مثال افرادی که از یبوست رنج می برند می توانند روغن زیتون را در انواع سالاد و غذا مورد استفاده قرار دهند تا این مشکل آنها برطرف شود البته این بدان معنا نیست که تنها روغن خوراکی رفع یبوست کند چرا که مصرف مایعات نیز در این زمینه بسیار تاثیر گذار است.

نکته‌ای که باید در اینجا بیان شود این است که روغن زیتون از بروز انواع سرطان از جمله سرطان روده بزرگ و سرطان سینه جلوگیری می کند و این به خاطر آن است که روغن زیتون سرشار از آنتی اکسیدان های قوی می باشد که وجود آنتی اکسیدان ها تا حد بسیار زیادی از ایجاد سرطان در بدن جلوگیری می کنند.

خاصیت مهم دیگری که روغن زیتون دارد این است که تمامی گروه های سنی با هر سیستم ایمنی می توانند از روغن زیتون در غذاهای خود استفاده کنند همچنین افرادی که دچار دیابت نیز هستند بدون هیچ ترس و واهمه ای می‌توانند از این روغن استفاده کنند.

با این روش هیچ وقت در راه موفقیت شکست نمی خورید

روغن زیتون تک نفره

اگر بخواهیم دسته بندی کنیم روغن زیتون تک نفره به چند نوع روغن زیتون بکر، تصفیه شده، فرابکر و معمولی تقسیم می شود و روغن تصفیه شده بدون بو است و درجه حرارت بالاتری را نسبت به نوع بکر تحمل می کند که برای پخت و پز بسیار مناسب می باشد.

روغن تصفیه شده طعم و بوی تندی ندارد در نتیجه برای افرادی که به مزه و بو آن علاقه ندارند گزینه مناسبی می باشد.

این روغن برای تفت دادن و سرخ کردن بسیار مناسب است و بایستی با شعله کم و زمان کوتاهی انجام شود.

روغن زیتون تصفیه شده در واقع همان بکر است که با افزودن مراحل بیشتر مجدد تصفیه می شوند و بو و مزه آن گرفته شده و مقاومت حرارتی در آن افزایش می یابد.

هر نوعی از روغن زیتون اگر اصولی تولید شده باشد مصرف آن برای سلامتی بسیار مناسب می باشد پس حتما هنگام خرید به اصالت محصول توجه کنید.

اسیدهای چرب غیر اشباع موجود در روغن زیتون سبب رفع چربی در بدن و کاهش وزن می شود و اگر قصد لاغری دارید حتما روغن زیتون بکر را در رژیم غذایی خود قرار بدهید.

روغن زیتونهای بکر با روش فیزیکی یا مکانیکی استخراج می شوند و بعد از مرحله ی شستن بدون هیچ یک از عملیات فرآوری از دانه زیتون روغن گیری انجام می شود.

با این روش هیچ وقت در راه موفقیت شکست نمی خورید

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا