با این کار زندگی من همیشه در ثروت است

من تولید روغن های گیاهی را آغاز کرده و با فروش آن و سودی که کسب کردم کسب و کارم را رشد دادم و حالا به یک فرد ثروتمند تبدیل شده ام. در ادامه با این محصول پر سود آشنا می شویم.

روغن زیتون اصل

افرادی که طبع گرم دارند در استفاده از روغن زیتون اصل برای کف سر نباید زیاده روی کنند چرا که باعث جوش زدن سرشان می شود و شاید موجب خارش زیاد پوست سر شوند.

در بازارها و فروشگاهای سطح شهر و همچنین نمایندگیها که با قیمتهای بسیار مناسبی مشغول به خرید و فروش روغن زیتون هستند تا بتوانند این محصول را به اقصی نقاط کشور بفرستند و در دسترس عموم قرار بدهند.

امروزه به دلیل استفاده از غذاهای ناسالم کلسیم کافی به بدن افراد نمی رسد و به همین علت معمولا ناخنها سست و شکننده می شوند

بنابراین از روغن زیتون فرابکر می توان به عنوان تقویت کننده ناخن استفاده کرد تا آرام آرام جانی تازه بگیرد. از نظر دکتران طب سنتی روغن زیتون برای رفع یبوست بسیار مفید بوده به این صورت که هر شب قبل از خواب شکم و پهلوها را با روغن زیتون ماساژ دهید تا درمان صورت گیرد.

با این کار زندگی من همیشه در ثروت است

روغن زیتون بکر

همانگونه که می دانیم، پوست انسان به مرور زمان الاستین و خاصیت کلاژن سازی خود را از دست می دهد. مصرف روغن زیتون بکر رودبار برای چروک صورت بسیار مفید می باشد.

با افزایش سن، شاهد چروکیده شدن در نواحی پوست دور چشم و پیشانی و لبها می شویم. طبق تجربیاتی که در طی سالهای اخیر به اثبات رسیده است، مصرف روغن گیاهی جهت درمان پوست و همچنین موهای سر بسیار موثر واقع شده است.

در صورت شما، پیشانی به عنوان عضوی حساس در معرض چروکهای ریز به علت کم آبی، استرس فراوان، اخم نمودن و رژیم تغذیه ای نادرست قرار می گیرد.

امروزه در راستای درمان این چروکها از روش هایی مثل لیزر و بوتاکس و ماساژدادن با روغن های گیاهی از جمله روغن زیتون استفاده می نمایند.

لازم به ذکر است با ماساژ پیشانی طی ۱۰تا ۱۵ دقیقه طی هر روز با کمک روغن طبیعی زیتون یک راهکار کاربردی است. در این روش باید دست هایتان را به آرامی از قسمت پایین پیشانی به سمت بالا بکشانید.

با این کار زندگی من همیشه در ثروت است

روغن زیتون 4 لیتری

حواستان باشد تا در موقع پخت و پز روغن زیتون 4 لیتری را زیاد حرارت ندهید تا از خواص خود را از دست ندهد، البته لازم به ذکر است که از روغن زیتون برای غذاهای سرخ کردنی استفاده نکنید.

از روغن زیتون برای پخت برنج، تخم مرغ، و در سالاد خود به جای سسهای مضر از استفاده کنید.

در انواع پخت و پز مصرف انواع روغن از ملزومات می باشد که برای اینکه روغن گیاهی سالم تری را مصرف کنیم بهتر است که روغن زیتون سابروسو در انواع 1 4 5 لیتری استفاده کنیم.

شاید نام روغن زیتون فرابکر به خوشتان خورده است که از پرخاصیت ترین نوع روغن زیتون می باشد و منظور روغنی زیتونی است که تصفیه نشده است.

کاملا ارگانیک و خوش طعم است و عاری از هر گونه افزودنی و رنگی سبز طلایی دارد. بالعکس آن روغن زیتون بکر می باشد که طی فرایند گرما تولید می شود و در آن از مواد شیمیایی استفاده می شود، تفاوت این دو روغن در مقدار اولئیک اسید آنها می باشد.

با این کار زندگی من همیشه در ثروت است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا