با پرداخت تمام بدهی هایم به ثروت رسیدم

سویشرت چرم پسرانه

سویشرت چرم پسرانه معمولاً با چرم گاوی یا گوسفندی دوخته می شود که ضمن تراکم بسیار زیاد، مقاومت قابل توجه ای در برابر عوامل محیطی مانند سرما و همچنین شوینده ها دارند. چرم طبیعی به کار رفته در تولید سویشرت قابلیت جذب گرما و جلوگیری از سرد شدن بدن به ویژه در دمای بسیار پایین را دارند.

به همین علت انتخاب این نوع سویشرتها برای مناطق سردسیر کشور انتخاب مناسبی است اگر به دنبال سویشرت چرم مصنوعی هستید، تهیه آن کار چندان دشواری نخواهد بود، زیرا به علت قیمت ارزانتر با تنوع بیشتری طراحی و تولید می شوند که سبب شده اغلب فروشندگان آنها را تامین و به فروش برسانند.

نکته مهم برای خرید هر دو مدل سویشرت چرم، توجه به کیفیت دوخت و همچنین پارچه رویه و آستری آنها است زیرا برخی از تولیدکنندگان برای کاهش هزینه ها از آستری ارزان و درجه دو استفاده می کنند که در نهایت به کاهش عمر مفید و مقاومت این محصولات منجر می شود.

با پرداخت تمام بدهی هایم به ثروت رسیدم

سویشرت چهارخانه مردانه

کيفيت توليد سویشرت چهارخانه مردانه و غيرپشمي بسيار مهم مي باشد معمولاً سويشرتهاي با کيفيت داراي دو لايه مي باشند که يک لايه در زير به صورت مخفي به قسمت رويه که از جنس پشم و يا جنس ديگري است دوخته می شود. برخی سويشرتها داراي زيپ مي باشند که پوشيدن آنها بسيار راحت مي باشد و برخي ديگر از سویشرتها بدون زيپ تولید می شوند که از قسمت بالاي سر به داخل بدن پوشيده مي شوند و با نام جلو بسته بفروش می رسند معمولاً سويشرتهايي که داراي زيپ هستند دو لايه دوخته می شوند اما انتخاب سويشرت جلو بسته يا جلو باز زيپ دار به سليقه مصرف کننده بستگي دارد شما مي توانيد سويشرتهاي جلو بسته و يا جلو باز را با کيفيتهاي مختلف و ميزان گرماي مورد نيازتان انتخاب نماييد.

با پرداخت تمام بدهی هایم به ثروت رسیدم

سویشرت گپ مردانه

معمولا سویشرت گپ مردانه ر به صورت بافت است و بدون هیچ دکمه و زیپی آن را از سر به تن می‌کنند، به همین دلیل به آن (Pullover) می‌گویند. علاوه بر این جنس بیشتر پلیورها از نخ و پشم است.

پلیوری که فاقد آستین است، ژیله نام دارد که زیر آن پیراهن مردانه به تن می‌کنند. این مدل لباس در اوایل قرن ۲۰ میلادی مورد توجه بسیاری از بازیکنان گلف قرار گرفت و همچنان به عنوان لباس محبوب این بازی قرار گرفته است.

بنابراین، اگر لباس بافت شما فاقد زیپ بود، پلیور نام دارد، چرا که سویشرت بافت، شامل زیپ است. علاوه بر این، ژاکت بافت شامل دکمه است، با این تفاوت که بر خلاف هودی، سویشرت و پلیور، یقه نیز دارد. در صورتی که هودی یا سویشرت شما شامل زیپ است، می‌توانید زیر آن یک تیشرت ساده یا طرح‌دار به تن کنید. در صورتی که سویشرت یا هودی شما جلو بسته است، می‌توان آن را به صورت یک لباس پاییزه به تن کنید. با این حال به نظر شما هودی یا سویشرت مناسب چه مدل لباسی است؟اگر به استایل متفاوت علاقمند هستید، به کمی شجاعت نیاز دارید! ترکیب هودی به همراه یک کت چرم مردانه، استایل شما را چشمگیر می‌کند. در این صورت می‌توانید کت چرم مشکی مردانه را به همراه یک هودی زرشکی، طوسی، مشکی یا سفید ترکیب کنید.

با پرداخت تمام بدهی هایم به ثروت رسیدم

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا