برای موفقیت تغییر کردم و عشق قدرتمند‌ترین موتور تغییر بود

سوهان لقمه ای پسته ای

آیا می دانید سوهان لقمه ای پسته ای در واقع چیست ؟ سوهان نوعی شیرینی و به گونه ای دیگر نوعی حلوا است که از جوانه گندم تهیه می شود. سوهان در انواع مختلفی تولید می شود مثل سوهان عسلی، حلوایی، بادامی، کنجدی، پسته ای و غیره. قدمت سوهان به دوران قاجار بر می گردد. این شیرینی از همان اول نیز به صورت دستی و سنتی تهیه می شده است.در این مقاله می خواهیم شما را با طرز تهیه سوهان پسته ای آشنا کنیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. سوهان یکی از شیرینی های اصیل ایران است که به صورت گسترده در مبدأ خود یعنی شهر قم طبخ می‌شود. استفاده از این محصول مفید و مقوی بجای قند در هنگام صرف چای می‌تواند یک کار سنجیده و درست باشد.

برای موفقیت تغییر کردم و عشق قدرتمند‌ترین موتور تغییر بود

سوهان حلوایی

یکی از اصیل ترین و خوشمزه ترین خوراکیهای ایرانی سوهان حلوایی می باشد که دارای انواع مختلفی از جمله حلوایی، لقمه ‌ای، پسته ای، کنجدی و غیره می‌ باشد و بسیاری از افراد از آنها استفاده می کنند.

تاریخچه ی استفاده از سوهان به زمان قاجاریه بر می ‌گردد که از این شیرینی خوش مزه استفاده می کردند سوهان از شیرینیهای اعیانی و بسیار خوشمزه در آن زمان به حساب می آمد که منشا و مبدا آن شهر قم بود.

داستان از این قرار بود که قمیها اولین بار سوهان را تهیه کردند و برای رونمایی از آن شاه را به شهرشان دعوت کردند سپس شاه نماینده ای را از طرف خود به آن جا فرستاد و نام این شیرینی را در همان مراسم سوهان نامیدند.

برای موفقیت تغییر کردم و عشق قدرتمند‌ترین موتور تغییر بود

سوهان قم

سوهان قم یک نوع شیرینی می باشد که درکشور ایران وجود دارد. همچنین سه آنها در قالب های مختلفی تولید می‌شوند و طعم و مزه های خاصی را نیز به خودشان اختصاص میدهند. مهم ترین نکته در خصوص سوهان ها این هستند که از مواد اولیه منحصر به فرد ساخته می شوند.

ما در این مقاله میخواهیم خرید بهترین سوهان های ایران را بررسی کنیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. در ابتدا می خواهیم کیفیت یک سوهان عسلی ساده را بررسی کنیم و جزئیاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید تا به شما اطلاعاتی بدهیم به کمک تان کند تا بتوانید سوهان های با کیفیت را تهیه کنید. سوهان با کیفیت در ایران می باشد که دارای مواد اولیه منحصر به فردی باشد. مواد اولیه به کار رفته در سوهان شامل پسته، شکر، زعفران و موارد مختلف می باشند. معمولاً مواد اولیه ای که در سوهان به کار میرود باعث می شود قیمت سوهان بالا و یا پایین برود.

برندهای مختلفی در زمینه سوهان وجود دارد. معمولاً از نظر اسمی تمامی برندها یک سوهان را تولید می کنند. ولی باید بدانید که کیفیت تمامی آن ها با همدیگر متفاوت است. همچنین از نظر وزنی هر کدام از این سان ها متفاوت هستند به صورت ۶۰۰ گرم و ۸۰۰ گرم و یا ۵۰۰ گرم و یا ۷۰۰ گرم و حتی یک کیلوگرم نیز توزیع می شود.

برای موفقیت تغییر کردم و عشق قدرتمند‌ترین موتور تغییر بود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا