برای میلیاردر شدن از افراد ثروتمند الگو گرفتم

سویق جو

سویق جو با جو و سویق جو با پایه ی پودر سنجد تهیه شده و بیشتر برای نوزادان با هدف تحکیم استخوان بندی و افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن آنها مورد استفاده قرار می گیرد، باید توجه داشت که برخی نوزادان با مشکل یبوست روبه رو هستند بنابراین مصرف این سویق در مورد آنها باید با حتیاط صورت پذیرد.

سویق کدو تنبل: استفاده از کدو تنبل در سویق با هدف مشکلات مغزی و تمرکزی مانند بیش فعالی کودکان یا پارکینسون در بزرگسالان صورت می گیرد.

سویق نخود: این سویق با استفاده از پودر نخود به منظور تسکین دردهای کمری مورد استفاده قرار می گیرد.

سویق ماش نیز بیشتر به منظور استحکام استخوان بندی مورد استفاده قرار می گیرد.

سویق کودک: بیشترین میزان مصرف سویق به سویق کودک مربوط می شود و حتی بیشترین شهرت سویق به مصرف سویق برای بهبود رشد کودکان بر می گردد، سویق کودک با استفاده از انواع غلات و حبوبات در ترکیب خود به تحکیم استخوان و دندان کودکان کمک کرده و همینطور مواد معدنی و ویتامینهای موجود در آن باعث تقویت هوش و حافظه ی کودکان می شود، مصرف سویق کودک به وسیله ی مادران شیرده باعث افزایش شیردهی در مادران شده و خواص سویق از طریق شیر به نوزاد منتقل خواهد شد.

برای میلیاردر شدن از افراد ثروتمند الگو گرفتم

سویق جوانه گندم

اگر شما هم به دنبال اطلاع از مزایای ترکیب سویق جوانه گندم و جو و سنجد هستید تا انتهای مطالب با ما همراه باشید. شاید اولین سوالی که از خود بپرسید این است که سویق چیست؟ جواب آن خیلی ساده است سویق در واقع پودری است که از آسیاب نمودن هر ماده غذایی که عموما حبوبات و دانه های روغنی هستند پدید می آید سویق گندم، سویق جو، سویق سنجد، سویق برنج و پودر جوانه گندم از مهم ترین سویق های مصرفی و قابل تهیه در عطاری ها و قابل تهیه و تولید به صورت خانگی هستند. سویق گندم به دلیل وجود مقادیر فراوانی از ویتامین B1 برای کنترل متابولیسم گلوکز بدن بسیار حیاتی و ضروری است این ماده انرژی را از سویق سنجد 100گرمی می گیرد و به ATP که انرژی رایج بدن است تبدیل می کند مصرف سویق گندم و جو و سنجد با داشتن آهن فراوانی که در ترکیب خود دارد.

برای میلیاردر شدن از افراد ثروتمند الگو گرفتم

سویق سنجد طب سنتی

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به سلامتی خود اهمیت می دهید حتما سویق سنجد طب سنتی 300 گرمی تهیه کنید و در سبد غذایی خود به طور ویژه قرار دهید. بسیاری از افراد امروزه درگیر درد های عضلانی هستند که دارو های شیمیایی بسیاری را برای تسکین درد مصرف می کنند. یک راه آسان تر برای درمان التهاب عضلات و زانو درد وجود دارد که آن هم مصرف منظم سویق سنجد در طول چند ماه می باشد. بعد از مصرف سویق به طور منظم نتیجه ی آن را خواهید دید که تا چه مقدار کمک به درمان درد های استخوانی خواهد کرد.

قیمت بسته های سویق سنجد 400 گرمی 500 گرمی 600 گرمی با یکدیگر متفاوت می باشد که شما می توانید بسته به توان مالی خود هر حجم از این محصول را خریداری کنید. رژیم غذایی و حتی لاغری بسیار مورد توجه همه ی افراد می باشد به طوری که از هر 5 نفر حداقل 3 نفر به دنبال رژیم لاغری می باشد. فیبر در بسیاری از مواد غذایی ها به وفور یافت می شود. سویق سنجد نیز از آن دسته از مواد غذایی می باشد که مقدار زیادی فیبر دارد. این فیبر موجود در سنجد باعث می شود هنگامی که افراد رژیم لاغری دارند با مصرف آن احساس سیری زیادی کنند و حتی میل به غذا خوردن در آن ها کم شود.

برای میلیاردر شدن از افراد ثروتمند الگو گرفتم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا