با مهارت های اندکی که داشتم به سرعت میلیاردر شدم

اره نواری دستی

به دلیل کارایی و عملکرد بسیار خوب و مناسب اره نواری دستی از انواع کوچک آن در کارگاه های کوچک تولیدی و صنعتی استفاده می کنند، قیمت مناسب در برابر کیفیت و راندمان اره نواری باعث شده تا همه افرادی که کارگاه صنعتی دارند به فکر خرید این وسیله ارزشمند باشند و از آن استفاده کنند. به عنوان مثال در صنعت برای برش انواع فلزات، در صنایع نساجی برای برش چرم و پارچه های مختلف، در صنعت ساختمان سازی برای برش سنگ، شیشه و انواع لاستیک، در صنایع بهداشتی برای برش دادن دستمال کاغذی کارتن و مقوا و غیره استفاده می شود و کاربردهای فراوانی دارد.

امروزه در تمامی کشورهای پیشرفته از انواع مدرن دستگاه اره نواری در صنعتهای مختلف استفاده می شود که نشان می دهد این وسیله صنعتی چه کاربرد مفیدی در صنایع مختلف دارد.

به ویژه فولاد و فلز که به راحتی قطعه های فولادی را برش می دهد و وقت کمی از ما می گیرد. جالب است بدانید که دستگاه اره نواری برای اولین بار در سال 1808 در کشور انگلستان اختراع و ساخته شد و در ابتدا برای بریدن قطعات چوب از آن استفاده می کردند، اما بعدا با ساختن تیغ اره های الماسه برای برش انواع فلزات مانند فولاد، آلومینیوم، برنج و مس استفاده میشد و می شود.

با مهارت های اندکی که داشتم به سرعت میلیاردر شدم

اره نواری

 با توجه به نوع کاربرد بیل بکهو و اره نواری ها در انواع مختلفی طراحی شده اند و در خرید اره نواری باید به نوع کاربرد آن و میزان مرغوبیت محصول و قیمت خرید آن توجه نماییم.

معمولا از این دستگاه در قدیم برای برش فلزها و انواع چوبها استفاده می کردند اما امروزه با قابلیتهای جدیدی که به این دستگاه ها اضافه شده است.

برای برش آلومینیوم، برنج و مس نیز مورد استفاده قرار می گیرند و برای انجام کارهایی بسیار سخت و در عین حال ظریف از اره نواریهایی که به صورت ایستاده هستند استفاده می نمایند.

برای خرید اره نواری و بیل لودری با قیمت مناسب باید به مراکز فروش اره نواری که محصولات خود را به طور مستقیم و بدون واسطه به فروش می رساند مراجعه نمایید.

با مهارت های اندکی که داشتم به سرعت میلیاردر شدم

اره نواری فولاد بر

در بیشتر صنایعهای مشغول به کار گلپایگان می شود از اره نواری فولاد بر استفاده نمود که در ادامه به برخی از این صنایع اشاره می کنیم که اگر شما هم جزو آن بوده اید بهتر است این دستگاه را خریداری کرده و از آن استفاده نمایید.

از این دستگاه در صنایع ساختمانی برای برش انواع ، شیشه، سرامیک، کاشی و غیره استفاده می شود و کار را برای معمار یا ساختمان ساز راحتتر می نماید.

در صنعت برای برش دادن فلزهای گوناگون از اره نواری استفاده می کنند که به کار سرعت ببخشند شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی از این اره ها در صنایع نساجی نیز استفاده می شود و برای برش دادن انواع چرم و پارچه ها زخیم از این دستگاه استفاده می کنند.

با مهارت های اندکی که داشتم به سرعت میلیاردر شدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا