قله های موفقیت را به کمک مواد اسیدی فتح کردم

ممکن است دور از ذهن به نظر برسد اما من توانستم با تولید مواد اسیدی به موفقیت برسم و محصولاتم را در عرصه جهانی معرفی نمایم و هدف من از نوشتن این مقاله بیشتر آشنا کردن شما عزیزان با ویژگی و انواع محصولاتم می باشد.

اسید سیتریک خوراکی

دو شکل جامد و آبدار اسید سیتریک خوراکی در بازار وجود دارد و یکی از مواد اولیه برای تولید انواع مختلف نوشیدنی ها، آبنبات و غذاهای کنسرو شده است که کاربرد آن در تولید محصولات مختلف به این دلیل است که از آن به عنوان یک تنظیم کننده اسیدیته یاد می شود همچنین وقتی که در مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرد دوام و زمان نگهداری آنها را افزایش می دهد.

این محصول به روش صنعتی و در نوع خشک آن از گیاه ذرت به دست می آید و فراوانی تولید ذرت باعث شده است که اسید سیتریک از قیمت ارزانی برخوردار باشد همچنین از کاربردهای مهم اسیدهای خوراکی می توان به نقش آن در تولید انواع ژل و کرم های خوراکی اشاره کرد و یکی از ترکیبات اصلی و مواد فعال کننده در اکثر شوینده ها است.

قله های موفقیت را به کمک مواد اسیدی فتح کردم

اسید فسفریک

اسید فسفریک بعد از اسید سولفوریک دومین اسید است که به میزان فراوان تولید می شود که افراد می توانند به راحتی از آن در صنایع مختلف به عنوان یکی از ترکیبات اصلی استفاده کنند که افراد از این محصول جهت تولید دارو، سموم، کود شیمیایی، محصولات غذایی، کنسانتره یا مکمل خوراک دام طیور به روش عالی در تولیدیهای بزرگ به بهترین شکل استفاده می شود.

این گونه اسید نسبت به یک سری از اسیدها ضعیف تر و یک سری اسیدها قوی تر است که در روشهای حرارتی و همچنین مرطوب به مناسب ترین شکل تولید می شود که از گونه حرارتی آن به عنوان یک محصول خوراکی در صنایع غذا و حساس استفاده می شود و همچنین در روش مرطوب  که این محصول تولید می شود از آن در صنایع استفاده می شود. احتمالا شما نیز جزو آن افرادی هستید که عاشق نوشیدنیهای گاز دار  مثل نوشابه هستند که با نوشیدن این خوشمزه ها گازهای را حس می کنید که آن توسط ماده شیمیایی به نام  فسفریک تولید شده که که قیمت اسید فسفریک که این نوشیدنیها توسط این محصول تولید می شوند به نسبت گران تر خواهد بود چون این اسید به شکل حرارتی تولید شده است که روش تولید این اسید تاثیر مستقیم روی نرخ این محصول دارا است.

قله های موفقیت را به کمک مواد اسیدی فتح کردم

اسید روی اکتیو

از جمله موارد مصرف اسید روی اکتیو در علم پزشکی و داروسازی می باشد که از آن داروهای ضد سرطانی، ضد باکتری، ضد دیابتی، ضد التهابی و آنتی اکسیدان بسیار استفاده می شود و برخی ساختارها دارای رنگ بنفش، آبی و سبز می باشند. از آنها همچنین برای تجهیز بیولوژیک بسیار استفاده می شود. با تحقیقات بسیار گسترده ای که دانشمندان بر روی نانو اکسید در زمینه زیست پزشکی انجام داده اند به ویژگیهای بسیار عالی و قدرتمند آن برای ارتقاء محصولات دارویی و پزشکی پی برده اند. از آنجایی که روی عنصری کمیاب می باشد و نقشی بسیار مهم در ترشح انسولین دارد و باعث حفظ انسجام ساختاری انسولین می شود، لذا نانو ذرات روی می تواند در درمان آن بسیار موثر و مفید باشد.

آنها به خاطر ویژگیها و خواص منحصر به فردی که دارند نه تنها در علم پزشکی که در بسیاری از صنایع دیگر از جمله تصفیه آب، صنایع شیمیایی، الکترونیک، ساخت انواع کاشی و سرامیک و غیر نیز بسیار کاربردی می باشند.

قله های موفقیت را به کمک مواد اسیدی فتح کردم