شفاف شدن مسیر ثروت و موفقیت با نکات طلایی

ارده خانگی

تهیه ارده کنجد خانگی کار ساده و هیجان انگیزی است و در عرض چند دقیقه می توانید ارده خانگی سالم و کاملا بهداشتی داشته باشید. ارده از کنجد کوبیده درست می شود و فاقد هرگونه مانند مواد شیمیایی و غیر شیمیایی و بسیار مقوی است.

ارده خانگی را دو صورت می توان تهیه کرد : با کنجد خام که رنگ روشنی دارد و کنجد تفت داده شده که رنگی تیره تر و عطر و بوی بهتری دارد

از ارده در آشپزی عربی هم نیز استفاده می شود که مهم ترین غذاهایی که با ارده تهیه می شوند بابا غنوش و حمص هستند، برای مشاهده این آموزش در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

شفاف شدن مسیر ثروت و موفقیت با نکات طلایی

ارده دو آتیشه

طبق تحقیقات انجام شده بر روی ارده دو آتیشه تلخ در آزمایشگاه های معتبر دنیا توسط افراد متخصص مصرف کردن این محصول به سبب داشتن املاح معدنی زیاد برای درمان بسیاری از بیماریها مفید است، حال شاید برای شما عزیزان نیز این سوال پیش آمده باشد که ارده دو آتیشه تلخ چیست؟ برای آشنایی هر چه بیشتر با این خوراکی در ادامه این مطلب با ما همراه باشید

ماده اصلی به کار رفته در این محصول کنجد سفید می باشد که به دلیل دو مرتبه تفت داده شدن طعمی تلخ به خود گرفته و به همین سبب به این نام به شهرت رسیده است و مزه تلخ آن باعث شده تا این خوراکی در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

شفاف شدن مسیر ثروت و موفقیت با نکات طلایی

ارده

ارده معمولا در وعده صبحانه مصرف می شود تا انرژی لازم برای تمام روز را جذب بدن کند.

این ماده غذایی مقوی و طبیعی هیچ گونه افزودنی شیمیایی و غیر شیمیایی ندارد. ارده خواص بسیاری برای بدن به خصوص برای لاغری و تناسب اندام دارد.

افراد سرد مزاج برای کاهش وزن خود می توانند پیش از وعده غذای خود، یک تا دو قاشق از ارده میل کنند تا موجب کم شدن اشتها شود و در نتیجه دچار کاهش وزن و لاغری شود.

ترکیب ارده و شیره انگور گزینه مناسبی برای درمان افسردگی است و برای داشتن روحیه شاد و پر نشاط در افرادی که مشکل اعصاب دارند توصیه می شود. در نتیجه ارده و شیره انگور برای رفع عصبانیت، خشونت، بی رمقی و البته کم حس و حالی بسیار موثر است.

شفاف شدن مسیر ثروت و موفقیت با نکات طلایی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا