شغل دوم من را میلیاردر کرد

پول در آوردن و درآمد زایی بهترین کاری هست که انسان را خوشحال می کند، انتخاب کسب و کار مناسب هم بی تاثیر نیست من با وارد شدن به دنیای تجارت طعم شیرین خوشبختی را چشیدم و میلیاردر شدم.

آب نخود

مهم است که تازه ترین نخود خشک موجود را تهیه کنید نخودهای کهنه به خوبی پخته نمی شوند و گاهی اوقات حتی زمانی که کاملاً پخته شده اند، بافتی رنده دار و گچی دارند و زمان زیادی طول می کشد هرچه نخود تازه‌ تر باشد. آب نخود سریع‌تر و یکنواخت تر می‌پزد.

بازارهای محلی و بنکداری ها که معمولا نخود خام رو به صورت فله ای عرضه می کنند و فروشگاه های موادغذایی وهمچنین زنجیره ای همگی منابع خوبی برای تهیه نخود هستند و از آنجا که خوشبختانه نخود یکی از حبوباتی است که به میزان قابل توجهی در اکثرمناطق ایران کشت می شودنه به لحاظ قابل دسترس بودن وکیفیت دچار مشکل نمی شوید.

یساندن نخود خشک: طی سال ها پختن نخود خشک و کسب تجربه در روش های خیساندن یا خیس نکردن، روش خیساندن یک شبه را پیدا کردم تا بهترین نتیجه در نخود پخته شده داشته باشید.

با کیفیت ترین زمان برای خیساندن نخود 16 ساعت است خیساندن یک شبه به نخود کمک می کند تا یکنواخت تر بپزد و بافت خامه ای بیشتری داشته باشد.

شغل دوم من را میلیاردر کرد

آب لیمو ترش

نوشیدن آب لیمو ترش تازه در هر روز صبح راهی عالی برای اضافه کردن لیمو به رژیم غذایی و ارتقا بخشیدن به سلامتی است.

آب لیمو به از بین بردن مواد زائد کمک می‌کند، زیرا لیمو باعث افزایش میزان ادرار در بدن می‌شود؛ بنابراین، وقتی هر روز صبح آب لیمو می‌نوشید، سموم با سرعت بیشتری آزاد می‌شوند و این به شما در سالم نگه داشتن دستگاه ادراری کمک می‌کند.

علاوه بر این، اسید سیتریک موجود در لیموها در به حداکثر رساندن عملکرد آنزیم‌ها مؤثر هستند، که این امر باعث تحریک کبد و سم زدایی می‌شود.

مصرف روزانه آبلیمو ترش به مقدار بسیار کم باعث کاهش فشار خون سیستولیک شده و رعایت آن در رژیم غذایی توصیه می‌شود. برخی افراد در زمان تهیه غذا از آبلیمو استفاده می‌کنند که این امر نقش مهمی در سلامت جسمانی بدن دارد.

شغل دوم من را میلیاردر کرد

آب انار

از خواص آب انار می توان به ضد سرطان بودن آن اشاره کرد، این میوه به دلیل داشتن مقدار بسیار زیادی آنتی اکسیدان می تواند به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی مصرف شود زیرا این ماده دارای خاصیت ضد التهابی بوده همچنین موجب کاهش رادیکالهای آزاد بدن افراد می شود، افرادی که از ریزش موی شدید رنج می برند و یا دارای موهای با تار نازک و بی جان هستند می توانند مقداری آب انار را به موهای خود به مدت یک هفته شبها قبل از خواب بمالند، این کار باعث تقویت ریشه مو شده و مواد لازم برای تقویت مو را ریشه مو می رساند.

افرادی که ورزشکار هستند و ورزشهای سخت انجام می دهند می توانند برای جلوگیری از درد و گرفتگی عضلات همچنین برای بالا بردن سطح انرژی خود از آب انار استفاده کنند این ماده ارزشمند باعث گوارش بهتر غذا شده و به علت بالا بودن مقدار فیبری که دارد عمل دفع را بهتر انجام می دهد.

شغل دوم من را میلیاردر کرد