درآمدم از فروش سبزی باورکردنی نبود

کارگاه کوچکی داشتم که با دو نفر از دوستانم در آن مشغول اماده کردن سبزی های مختلف و بسته بندی آنها بودیم و طبق سفارشاتی که به دستمان میرسید محصولات را به نقاط مختلف شهرمان میرساندیم. درآمدش بد نبود اما از وقتی که تصمیم گرفتم کسب و کارم را از طریق اینترنت گسترش بدم سفارشات خیلی بیشتر شد و این برایم قابل باور نبود و حال با تعداد نفرات بیشتری مشغول هستیم. در ادامه میخواهم بخشی از انواع سبزیجات را معرفی کنم. همراهمان باشید.

سبزی خوردنی

سبزی خوردن از جمله خوردنی‌های بسیار خوشمزه و جذاب است که در اکثر سفره‌ها دیده می‌شود. سبزیجات انواع مختلفی دارد، تره، تربچه، شاهی، ریحان، جعفری و … ازجمله پراستفاده‌ترین سبزی خوردن‌ها هستند. قیمت سبزی خوردنی در طول سال متفاوت می باشد. البته مدت زمانی است که مردم چاشنی‌هایی دیگری را به سفره خود اضافه کرده و مصرف سبزی را کاهش داده‌اند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل به فواید سبزی خوردن پرداخته و مهم‌ ترین خواص سبزی خوردن وتأثیرات آن را بر سلامتی افراد بررسی کنیم. یکی از خواص سبزی خوردن کمک به جلوگیری از التهاب است. سبزیجات سرشار از آنتی اکسیدان‌ها و فیتوکمیکال‌ها هستند و به کاهش التهاب در بدن کمک می‌کنند. بسیاری از سبزیجات، مانند خیار و کرفس، همچنین دارای محتوای آب بالایی هستند که به شما در رسیدن به اهداف آبرسانی برای پوستی درخشان کمک می‌کند.

درآمدم از فروش سبزی باورکردنی نبود

سبزی خرفه

خرفه یک گیاه علفی است که بیشتر در نواحی مدیترانه ای کشت می شود. این گیاه به صورت گسترده در اروپا، آسیا، خاور میانه و آفریقا مصرف می شود. این گیاه یک ساله ی آبدار با طعمی ترش و شکر است که آن را به یک افزودنی مورد علاقه به غذا تبدیل کرده است. قیمت سبزی خرفه را میتوان بر اساس کیفیت آن تشخیص داد. کل گیاه شامل برگ ها، ساقه ها، گل ها و دانه ها خوراکی هستند و به مدت هزاران سال در انواع مختلف استفاده می شوند. سبزی خرفه حاوی مقدار بسیار بالایی از اسید چرب امگا 3 و مقدار قابل توجهی فیبر، ویتامین های خانواده ب، ث و آ، آهن، منیزیم، منگنز، پتاسیم، کلسیم و مس است. علاوه بر آن دانه های بتالایین؛ یک ترکیب آنتی اکسیدان قوی و کاروتنوئید؛ نیز این گنجینه حقیقی مواد مغذی را به همراه دیگر ترکیبات ارگانیک مفید، تکمیل کرده است.

درآمدم از فروش سبزی باورکردنی نبود

سبزی ترشک

ترشک یک گیاه سبز پر برگ با خواص فراوان است که در آشپزی از آن استفاده می شود. تعداد زیادی گیاه مرتبط وجود دارد که در بخشی از نام آنها از این اسم استفاده می شود. اما تنها دو نوع از این گیاه در آشپزخانه استفاده می شوند. قیمت سبزی ترشک تقریبا هم پایه دیگر سبزی ها میباشد. ترشک های معمولی یا باغچه ای اصولا برگهای پهنی دارند و به صورت وحشی در طبیعت درو می شوند. ترشک فرانسوی دارای برگهای کوچک تری است و عموما در باغچه های خانگی کشت می شود. برگهای این گیاه در آشپزی استفاده می شوند و عموما به غذاها و خوراکیها طعمی مانند طعم خوشایند لیمو می دهند. ترش بودن این گیاه به علت وجود مقادیری اکسالیک اسید در این گیاه است که در مقادیر بالا ممکن است سمی باشد بنابراین می بایست از این گیاه در حالت اعتدال استفاده کرد.

درآمدم از فروش سبزی باورکردنی نبود