با لوازمی که فکرش و نمیکنی به زندگیت رنگ بپاش

اگر از مشکلات مالی رنج میبری و فکر میکنی زندگی ات همانند گذشته رنگ و بوی خوبی ندارد حیطه ی کاری ات را تغییر بده و دست به کار های جدید بزن در این وب سایت چند مورد از لوازمی که امروزه از فروش بالایی برخوردار می باشند را برای شما معرفی کرده ایم با ما همراه باشید تا بیشتر با این لوازم آشنا شوید.

جعبه کادو

جعبه ها وسیله ای هستند که کالا های مختلف را می توان به وسیله آنان حمل کرد و جعبه کادویی مقوایی همانطور که از نامشان پیداست یک وسیله ای برای حمل کادو هستند. قیمت جعبه کادو رابطه مستقیم با لبعاد جعبه کادویی ما دارد، هر چقدر جعبه ما بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود و هر چه جعبه کادویی که می خواهیم تهیه کنیم کوچکتر باشد قیمت آن کمتر است.

اگر خریدار به صورت عمده جعبه ها را تهیه کند مسلما قیمت پایین‌تر هم خواهد آمد، این جعبه ها چون دارای اشکال مختلفی هستند و با خلاقیت هم می شود تنوع آنها را زیادتر کرد طرفداران زیادی هم دارد، بیشتر طلا فروشیها و مغازه هایی که زیور آلات بدلی دارند طرفدار پرو پا قرص این جعبه ها هستند.

برای این جعبه کادوها می توانیم از لوازم جانبی هم استفاده کنیم، مثلا برای جعبه های کوچک که در طلا فروشی‌ها بیشتر کاربرد دارند می توانیم از آهن ربا استفاده کنیم که باعث می شود درهای جعبه کادو ما محکم فیکس شود و هدیه ما را که دارای ارزش بالایی هست به خوبی محافظت کند.

با لوازمی که فکرش و نمیکنی به زندگیت رنگ بپاش

جعبه جادویی

از جعبه های کادویی ولنتاین می توان برای مناسبت های مختلف استفاده کرد مناسبت هایی مثل ولنتاین و جشن فارغ التحصیلی و جشن تولد ها و غیره که این جعبه ها ظاهری شیک و جذاب داشته و بسیار پر طرفدار هستند همچنین قیمت جعبه جادویی ها بسیار به صرفه می باشد.

در ایران هم در روز ولنتاین معمولا شاخه گل رز و ادکلن و غیره را در جعبه کادویی مخصوص ولنتاین قرار می دهند و به طرف مقابل خود پیشکش می کنند.

رنگ اصلی جعبه مقوایی مخصوص روز ولنتاین قرمز رنگ است که در سایزهای متفاوت تولید می شوند بیشتر به صورت گرد و برای قرار دادن شاخه گل به صورت مستطیلی تولید می شوند ولی باید در نظر داشته باشیم که جنس این جعبه ها هم باید از مقوایی با استحکام بالا باشد تا از کادوی ما به خوبی محافظت کند.

جعبه های کادویی مقوایی که مخصوص روز ولنتاین تولید می شوند به رنگ های قرمز و مشکی و سرمه ای و آبی هستند ولی رنگ اصلی برای روز ولنتاین رنگ قرمز می باشد.

با لوازمی که فکرش و نمیکنی به زندگیت رنگ بپاش

جلد مدارک

اکثر کارخانه های تولید جلد مدارک، برای پاسخ به نیاز تمام مشتریان، انواع جلد مدارک چرم، پلاستیک، طلقی و … را تولید کرده تا هر کس متناسب با بودجه و نیاز خود اقدام به خرید جلد مدارک خودرو نماید.
همچنین برای استعلام قیمت جلد مدارک می توانید از سایت های مربوطه کمک بگیرید.

برای خرید جلد مدارک چرم باید هزینه نسبتاً زیادی پرداخت نمود چون چرم خام گران قیمت می باشد اما در مقابل هزینه زیادی که پرداخت می کنید برای مدتهای طولانی می توانید از آن استفاده نمایید.

این جلد مدارک بدون زیپ یا دکمه می باشد و به راحتی می توان از آن استفاده کرد و طوری طراحی شده که مدارک به طور کامل درون برگه های آن جا می گیرد البته اسناد بزرگتر را باید خم کرد تا درون آنها قرار گیرند. گاهی اوقات استاد کیف چرم دست دوز این جلد مدارک را با ظرافت بسیار زیاد به صورت دست دوز تولید می کند و گاهی وقتها آن توسط دستگاه های تمام اتوماتیک تولید می شود که نوع دست دوز آن گران قیمت تر می باشد و برای خرید باید هزینه بیشتری پرداخت نمود.

با لوازمی که فکرش و نمیکنی به زندگیت رنگ بپاش