فید

نقشه رسیدن به ثروت را در بازه زمانی کوتاه عملی کنید

کتاب تقویت هوش

اگر شما هم به دنبال تقویت هوش فرزند خود هستید و به پرورش ذهن کودک خود اهمیت می دهید می توانید کتاب های تقویت هوش مناسب سن کودک خود را از سایت کافه فیزیک خریداری کنید همچنین جهت اطلاعات بیشتر و طرح پرسش های خود می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

انسان تنها آفریده ای است که دارای قدرت تفکر و هوش است. روش های متفاوتی برای تقویت هوش در افراد با 4 روش افزایش خلاقیت به ویژه کودکان وجود دارد که به کار گیری هر یک از این روشها به سن کودک وابسته است.

استفاده از کتاب تقویت هوش کودک یک ساله به دلیل  سرعت بالا در درک و دریافت مطالب بسیار سودمند است چرا که با افزایش سن مغز دچار فرسودگی شده و به دنبال آن از میزان هوش کاسته می شود.

نیازهای کودکان در هر مرحله سنی متفاوت است که پاسخ صحیح و مناسب والدین به این نیازها زمینه رشد و کمال کودک را فراهم می سازد.

نقشه رسیدن به ثروت را در بازه زمانی کوتاه عملی کنید

سود مشارکت

به عنوان مثال فرض کنید آقای محمدی برای پروژه ی ۴ واحدی خود به ازای هر واحد ۵۰ میلیون تومان از محل تسهیلات بدون سپرده و با توجه به رسوب حساب جاری خود ( نرخ بهره ۱۸ درصد) در خواست تسهیلات سود مشارکت ۲۰۰ میلیون تومانی داده است و در تاریخ ۹۶/۳/۱ ضمن عقد قرارداد مشارکت با بانک سند زمین خود را در دفترخانه به رهن بانک درآورده است.

پس از یکسال در تاریخ ۹۷/۳/۱ نسبت به فروش اقساطی واحدهای خود اقدام کرده است در تاریخ ۹۶/۳/۱۰ اولین مرحله سهم الشرکه خود به مبلغ ۴۰ میلیون تومان را دریافت کرد.

طبق آنچه گفته شد علی رغم اینکه در تاریخ یکم قرارداد بسته شده، تا زمانی که پولی به حساب فروشنده واریز نشود سود مشارکت منظور نخواهد شد.

پس آغاز محاسبه سود مشارکت آقای محمدی روز دهم خرداد بوده است بدیهیست که فقط مبلغ ۴۰ میلیون تومان مشمول سود خواهد بود.

نقشه رسیدن به ثروت را در بازه زمانی کوتاه عملی کنید

سود حلال در قرآن

برخلاف معاملات و سود حلال در قرآن، یکی از جرم هایی که مردم خیلی راحت انجام می دهند و خداوند ذات این معاملات را حرام اعلام کرده است این دسته از معاملات است که مثلا شخصی بدهی دارد و به خاطر این بدهی، خانه خودش را ۵۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری کرده است.

در حالی که قیمت واقعی خانه در همان موقع ۶۰۰ میلیون تومان است، اگر شما آن را ۵۰۰ میلیون تومان از او بخرید معامله حرام است.

حتی با اینکه آن شخص خودش راضی است ولی باز هم آن معامله حرام است، چون رضایتش از قلب نیست بلکه از روی اجباری است که بر او واقع شده است، یعنی اگر بخواهید این معامله حلال باشد باید ۶۰۰ میلیون تومان بدهید.

 در حالی که امروزه اکثر مردم منتظر چنین معاملاتی هستند و اصلا کارشان این است، مثلا دادگاه حکم داده و خانه ای را از کسی گرفته است و مجبور هستند که کارشناس ببرند و خانه را قیمت گذاری کنند.

نقشه رسیدن به ثروت را در بازه زمانی کوتاه عملی کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا