تامین هزینه های جهیزیه ام را مدیون این کسب و کار هستم

روغن سیاه دانه

سیاه دانه یک دانه ی بسیار ریز، سیاه رنگ و با طعم تلخ است که خواص و فواید بسیار زیادی دارد خواص روغن سیاه دانه برای مو، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و این خاصیت ها به جهت غنی بودن مواد معدنی و مغذی است، و برای سردرد های میگرنی و مشکلات ناشی از کم خونی نیز مفید است. انواع روغن های خوراکی و گیاهی را می توان از سایت آی اویل سید تهیه کنید.

از سیاه دانه و روغن آن به روش های مختلفی از جمله مصرف خوراکی و موضعی استفاده می شود. سیاه دانه علاوه بر مو برای پوست هم بسیار مفید است و حاوی مقادیری اسید های چرب ضروری است که خاصیت ضد سرطانی هم دارد.

تامین هزینه های جهیزیه ام را مدیون این کسب و کار هستم

طرز تهیه پودر سوخاری برای عروس هلندی

گاهی اوقات مواد غذایی یا میوه هایی مانند خیار، هویج و غیره که به پرنده می دهید بعد از رنده و میکس شدن حالت شل و آبکی می گیرند و به راحتی نمیتوان این مواد را در اختیار پرنده قرار داد. شما می توانید طرز تهیه پودر سوخاری برای عروس هلندی را یاد بگیرید و استفاده با این مواد ترکیب کنید و به راحتی و بدون دردسر در اختیار پرنده های خود قرار دهید و برای خلاصی از این قبیل مشکلات گوارشی و روده ای پرنده های خود که از طریق رطوبت غذا ایجاد می شود.

تامین هزینه های جهیزیه ام را مدیون این کسب و کار هستم

طرز تهیه پای مرغ سرخ شده

در این قسمت قصد داریم درباره طرز تهیه پای مرغ سرخ شده صحبت کنیم.موادی که باید برای تهیه این غذای خوشمزه به کار ببرید به صورت زیر است:

1- پای مرغ پخته شده

2- پودر سوخاری

3- آرد معمولی به مقدار لازم

4- 1 عدد تخم مرغ

5- 1 الی 3 پیمانه شیر یا آب

استفاده از این غذا می تواند سلولهای آسیب دیده در بدن را به خوبی درمان کرده و در بهبود زخمها نیز بسیار موثر باشد. پای مرغ دارای اسید آمینه، گلیسین و پرولین بوده که می تواند سلامت بدن و ناخنها را تا به حدی تضمین کند.

این محصول دارای مقادیر زیادی مس، منیزیم، فسفر، روی و حتی کلسیم بوده که می تواند بیماریهای مختلف را درمان کرده و همینطور برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار عالی است.

تامین هزینه های جهیزیه ام را مدیون این کسب و کار هستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا