در حوزه انواع پودر به موفقیت و ثروت رسیدم

من با وارد شدن به بازار انواع پودر توانستم کسب و کار خود را گسترش دهم و به ثروت برسم. در ادامه می خواهم این مسیر را به شما هم نشان دهم.

پودر لیمو عمانی

با توجه به اینکه استفاده از پودر لیمو عمانی در بسیاری از غذاها مرسوم است پرواضح است که باید بدانید تا چگونه تلخی پودر لیمو عمانی را بگیریم چون اگر از آن به درستی استفاده نشود باعث تلخی در غذا خواهد شد و می تواند تجربه ناخوشایندی از مصرف آن در انواع غذاهای محبوب ایرانی داشته باشد.

یکی از دلایلی که باعث تخلیه پودر لیمو می شود آن است که در هنگام خشک کردن و تخمیر لیمو عمانی برای فرآوری مناسب باید به آن مواد تلخ مزه اضافه کنندتا کیفیت خود را در دراز مدت حفظ کند که در این بخش به اختصار به دو مورد از راه های از بین بردن تلخی اشاره می کنیم.

قبل از استفاده هسته یا تخم لیمو عمانی را از آن خارج کنید.

قبل از مصرف می‌توانید آن را با مواد افزودنی گیاهی طعم دهنده و خوشبو کننده مخلوط کرده تا طعم تلخ آن را از بین ببریم.

در حوزه انواع پودر به موفقیت و ثروت رسیدم

پودینگ شکلاتی

معمولا موادی که برای تهیه ی پودینگ شکلاتی استفاده می کنند عبارتند از: شیر، شکر، شکلات تلخ یا شیری، پودر نسکافه، پودر کاکائو مرغوب، آب جوش، پودر ژله، آب سرد، کره و نشاسته موادی هستند که برای تهیه ی پودینگ لازم و ضروری می باشند.

در دنیا پر مشغله امروز، غذاهای آماده جایگاه ویژه ای در بین مردم یافته اند و اخیرا دسرها به خصوص پودر پودینگ شکلاتی وانیلی فوری مجلسی با قیمت مناسب نیز به این گروه اضافه شده و از محبوبیت زیادی برخوردار گشته اند.

پودینگها شکلاتی، دسرهای شیرینی می باشند که از شش ماده اولیه، شیر، شکر، پودر کاکائو یا شکلاتهای تخته ای، آرد یا نشاسته ذرت، وانیل و کره و در زمانی کمتر از ده دقیقه، تهیه و آماده می گردند.

از این رو می توان گفت، پودینگهای شکلاتی با تکه های فندق خوشمزه بهترین، سالم ترین، مقوی ترین، مغذی ترین میان وعده هایی می باشند که می توان در خانه، مدرسه، محل کار و غیره از آن استفاده کرد.

در حوزه انواع پودر به موفقیت و ثروت رسیدم

پودر چربی دامی

این ماده از ۹۹ درصد چربی تشکیل شده که دامها با خوردن پودر چربی دامی احساس سیری و پر شدن می کنند و از علوفه های کمتری برای خوردن استفاده می کنند این ماده انرژی دامها را افزایش می دهد و در شکم آنها مانند یک اسفنج کار می کند که مانع است گشنه شدن مکرر دامها می شود.

این ماده برای دامداران بسیار مفید بوده زیرا هزینه خرید علوفه و مکملهای غذایی را برای آنها کاهش می دهد هزینه خرید پودر چربی خالص بسیار کمتر و به صرفه تر از خرید مکمل غذایی و یونجه برای دام می شود

به شرط این که این پودر را از منابع و توزیع کنندگان اصلی تهبیه نمایید که درون آن مخلوطهای دیگر وجود نداشته باشد. بتوانید جنس مرغوب و اصل را برای دامهای خود تهیه کنید و بعد از دادن محصول و فراورده های لبنی مانند ماست و شیر و دوغ و کره از سلامت آن محصول اطمینان داشته باشید.

در حوزه انواع پودر به موفقیت و ثروت رسیدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا