حرفه ای که من با یادگیری آن به ثروت میلیاردی رسیدم

خرید شمشیر

 شمشیر بلند:نوعی شمشیر است که با دو دست گرفته می شود و معمولاً شمشیرهای بلند دارای ظاهر صلیبی شکل می باشند که تیغه ی آنها از ورق استیل نیز دولبه بلند و مستقیم دارد طول شمشیر های بلند معمولاً ۱۱۰ سانتی متر می تواند باشد. خرید شمشیر برای دکور منزل نیز صورت میگیرد در کشور ژاپن در زمان قرون وسطی مردانی زندگی می کردند که آنها را به دلیل اینکه مردان نخبه و فعال بودند و اغلب آن ها جزو طبقه ارتش محسوب می شدند به آنها سامورایی می گفتند .البته آنها بعداً به بالاترین طبقه در سلسله مراتب ژاپن تبدیل شدن.

این جنگجویان خودشان را به انواع سلاح سرد مجهز کرده بودند از جمله :نیزه، تفنگ، تیر و کمان، والبته سلاح اصلی آنها شمشیر بود سامورایی ها اغلب ۵ نوع شمشیر داشتند که نام های آن شمشیر ها به ترتیب: تانتو،نوداچی،کاتانا و واکیزاشی می باشد. شمشیر تانتو:تانتو را از نظر فنی شاید نتوان یک شمشیر نامید. چون بیشتر به عنوان یک خنجر ژاپنی محسوب می شود، طرز شکل شمشیر تانتو به صورت تک لبه یا دو لبه می باشد. بیشتر از تانتو برای چاقو زنی استفاده می شد چون لبه های آن تیز است برای برش دادن نیز می توان از آن استفاده کرد، البته امروزه بیشتر از شمشیر تانتو فقط برای تزیینات استفاده می شود.

حرفه ای که من با یادگیری آن به ثروت میلیاردی رسیدم

خرید پرچم شیر و خورشید

متداول ترین روش برای تولید مجسمه استفاده از گچ به عنوان ماده اولیه آن می باشد، البته امروزه نوع برنجی آن برای ساخت مجسمه حیواناتی مثل شیر استفاده می شود اما برای ساخت مجسمه بودا بالرین بیشتر از محلول گچ و سیلیکا استفاده می شود، به گونه ای که پودر گچ و سیلیکا را به صورت الک شده به آب ولرم اضافه می شود. خرید پرچم شیر و خورشید اغلب قبل انقلاب صورت می گرفت.

ساده ترین روش برای مجسمه سازی درست کردن مجسمه با استفاده از گچ می باشد، مجسمه سفالی جزو اولین موادهایی می باشد که در ساخت این سازه بکار می رود گل رس برای ساخت این نوع مجسمه بکار گرفته می شود، قدرت الله معماریان، صبرعلی لوایی و مسعود نجابتی از جمله مجسمه سازان مطرح ایران می باشد به منظور ساخت مجسمه چهره افراد ابتدا ماکت آنها طراحی می شود و سپس اقدام به ساخت آن می کنید.

حرفه ای که من با یادگیری آن به ثروت میلیاردی رسیدم

خرما و ارده باعث چاقی میشود

برای تهیه ارده و شیره خرما ابتدا کنجد مورد نظر را تفت داده و آن را آسیاب میکنیم تا حالت خمیری گرفته و به مرور روان تر شود و در انتها مقدار شیره خرما صنعتی یا سنتی را با توجه به ذائقه خود کم یا زیاد ترکیب کنید. درست است که خرما و ارده باعث چاقی میشود اما به صورت نرمال و با قند مفید.

مدت نگهداری ارده و شیره اگر شرایط را رعایت کنید تا یکسال قابل استفاده بوده در این خصوص ارده و شیره خرما را در جای خشک و خنک نگه داشته و دور از نور آفتاب باشد، زیرا در تماس با نور آفتاب موجب از بین رفتن خواص آن می شود.

حرفه ای که من با یادگیری آن به ثروت میلیاردی رسیدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا