ثروتسازی را با این تکنیک اجرا کردم

من نیز تصمیم گرفتم به روش ثروتمندان عمل کنم و با وجود اینکه پول زیادی برای شروع یک حرفه ی جدید نداشتم اما همه ی آن را با یک روش جدید در کسب و کار نوینم پیاده سازی کردم و در نهایت توانستم به درآمد میلیاردی که مورد نظرم بود برسم.

درخت بادام هندی

جالب است بدانید که درخت بادام هندی و بادام درختی در اکثر خاکها رشد می کند و خاکهای مرطوب و خیس را دوست ندارد، همچنین خاکهای زهکشی شده در رشد این درخت بسیار موثر هستند.

این درخت به طور پیوسته و روزانه باید 6 ساعت از نور خورشید استفاده نماید تا به رشد کامل و بلوغ برسد و نیز دمای متوسط 25 درجه سانتی گراد را نیاز دارد.

یکی از عجایب جهان بزرگترین درخت بادام هندی و بادام زمینی است که در کشور برزیل وجود دارد و به پهنای یک جنگل کوچک می باشد.

این درخت به دلیل رسیدگی زیاد و اصولی از آن به عنوان یک شاهکار طبیعی در جهان یاد می شود که یکی از مناطق گردشگری در برزیل هم می باشد.

ثروتسازی را با این تکنیک اجرا کردم

درب چوبی قدیمی

به دلیل این که در کشور ما درب چوبی قدیمی‌ بسیار متنوع می باشند در حقیقت می توان گفت که این محصول با فرهنگ غنی ایران ارتباطی مستقیم دارد. به دستگیره های فلزی موجود روی درب قدیمی کوبه گفته می شود که در گذشته این دربها دو نوع کوبه را شامل می شدند و هر کدام صدا و ظاهری متفاوت داشتند.

کوبه سمت چپ دارای صدایی بم است و آقایان از آن جهت در زدن استفاده می‌ کردند اما کوبه سمت راست صدایی زیر داشت و برای بانوان قابل استفاده بود. بنابراین متناسب با صدای ایجاد شده، صاحب خانه به جنسیت میهمان پی‌ برده و اقدام به باز نمودن درب می‌ کرد.

ثروتسازی را با این تکنیک اجرا کردم

درآمد یک شرکت پس از کسر هزینه ها

در شرکت ها در واقع سود به پولی گفته می شود پس از کم کردن همه ی هزینه های اضافی از فروش محصولات و یا خدمات به دست می آید یعنی درآمد یک شرکت پس از کسر هزینه ها معلوم می شود. تمامی افرادی که در این عملیات شریک هستند باید مالیات درآمد خود را پرداخت کنند. در یک کار شخصی اگر جمع درآمد فرد از جمع مبالغ تجاری آن بیشتر شود در این صورت فرد سود کرده است. مدیر مالی سود را این چنین تعریف می کند: پس از در نظر گرفتن همه هزینه ها در یک کسب و کار پولی که به دست می آید سود گفته می شود. مسیر سودآور مسیری طولانی و بسیار مشکل است.

ثروتسازی را با این تکنیک اجرا کردم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا