بادام زندگی من را از بی پولی نجات داد

بادام زمینی کیلویی

بادام زمینی منبع خوبی از آنتی اکسیدان است و ویتامین های گروه ب را نیز شامل می شود که برای سلامتی شما مفید است. بادام زمینی خوب و درجه یک از انواع آجیل ها و خشکبار هایی است که شناخت درجه یک بودن آن بسیار ضروری است.

بادام زمینی کیلویی خوب و تازه باید دارای رنگ سفید مایل به زرد داشته باشد، باید پوسته بسیار نازک به رنگ قهوه ای داشته باشد همچنین داری طعم و بوی مطبوعی باشد. عدم وجود کپک زدگی یا پوکی در بادام زمینی نکته بسیار مهمی است که باید رعایت کنید تا از طعم و خواص آن بهره مند شوید.

زمانی که شما بادام زمینی را با غلاف یا پوسته سخت اولیه تهیه می کنید باید به آن دقت کنید تا پوست آن آسیب جدی ندیده باشد و سالم باشد و دانه های جوانه زده یا دارای حفره برای مصرف شما مناسب نیست پس این نکات را رعایت فرمایید.

بادام زندگی من را از بی پولی نجات داد

بادام سنگی ایرانی

بادام سنگی ایرانی سرشار از کلسیم، انواع و اقسام ویتامینها، مواد آنتی اکسیدان و غیره است و قطعا با خوردن آن شما بدن سالم تری خواهید داشت و در برابر ابتلا به یکسری از بیماریها کاملا مقاوم می شوید.

لازم به ذکر است که در جهت کاهش بیماریهای قلبی و عروقی و جلوگیری از سکته مغزی، مصرف بادام سنگی می تواند خیلی مثمر ثمر واقع شود و از این لحاظ بدن شما را کاملا تقویت کند. یکی از شگفت انگیز ترین خواص و مزایای بادام سنگی ایرانی، امکان قرار دادن آن در کلیه رژیمها می باشد و برای افزایش یا کاهش وزن می توانید مصرف آن را در دستور کار خود قرار دهید و نتایج شگفت انگیزی را نیز از آن دریافت نمایید.

بادام زندگی من را از بی پولی نجات داد

بادام سنگی با پوست

بادام سنگی با پوست زیرا در هر نوبت برای مصرف می توان تعدادی از آن را شکست و به صورت تازه مصرف نمود، پر واضح است که بادام دارای انواع ویتامین و مواد عالی بسیار و میزان زیادی فیبر گیاهی است.

اما باید بدانید که تمام این مزایا در صورت استفاده صحیح در میزان مناسب به بدن خواهد رسید، اما با استفاده بیش از حد ممکن است حتی خوراکی و آجیل بسیار عالی مانند بادام نیز سبب ایجاد اختلال در بدن شود و بجای داشتن مزایا مضراتی نیز داشته باشد. خشکبار در انواع بسیار متنوع و زیادی در بازار موجود می باشد و بادام سنگی نمونه ای از این محصولات با خواص زیاد است که با مصرف به اندازه این خشکبار می توان از انواع ویتامین و مواد موجود در این خشکبار عالی استفاده نمود.

بادام زندگی من را از بی پولی نجات داد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا