برای رسیدن به موفقیت چه کارهایی انجام دادم

ایزوگام شرق بام دلیجان

به طور کلی ایزوگام شرق بام دلیجان از عایق های سنتی به شمار می آید که قدمت استفاده آن به بیش از پنجاه سال می رسد. این محصول عمدتا به عنوان عایق در سقف خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ایزوگام دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل طبیعی بوده و با گذشت زمان بسیاری از ابداع آن، همچنان نیز پرطرفدارترین عایق مورد استفاده در خانه های ایرانی است.

یکی از عمده مشکلاتی که ایزوگام با آن رو به رو بوده است، طرح ساده و رنگ نه چندان جذاب این محصول است.

این مشکلات موجب شده تا بسیاری از افراد از استفاده از ایزوگام در خانه خود اکراه داشته باشند.

ایزوگام تا سال ها نتوانسته بود در زمینه زیبایی، رضایت مشتریان را کسب نماید.

امروزه در راستای توجه به سلیقه مشتریان، ایزوگام های جدید با طرح های مختلف به بازار عرضه می شوند که به نام ایزوگام طرح دار  شناخته شده .

برای رسیدن به موفقیت چه کارهایی انجام دادم

ایزوگام شرق عایق

امروزه در راستای توجه به سلیقه مشتریان، ایزوگام شرق عایق با طرح های مختلف به بازار عرضه می شوند که به نام ایزوگام طرح دار  شناخته شده .

این عایق های طرح دار علاوه بر کارایی بالا، زیبای منحصر به خود را دارند. ایزوگام های طرح دار علاوه بر آنکه از نظر ظاهری نسبت به همتای قدیمی خود برتری دارند، از مقاومت و طول عمر بالاتری نیز برخودار است.

امروزه ایزوگام طرح دار در مدل های متنوعی از جمله، چمنی، آجر نما و موزاییکی در بازار عرضه شده که هر یک با سلیقه خاصی سازگار بوده و طرفداران خود را در بازار دارد.

همچنین طرح های کلاسیک این محصولات مانند طرح چوبی نیز امروزه بسیار پرطرفدار است. استفاده از ایزوگام طرح دار موجب ایجاد زیبایی منحصر به فردی در پشت بام خانه می گردد.

برای رسیدن به موفقیت چه کارهایی انجام دادم

ایزوگام شرق فویلدار

در واقع ایزوگام شرق فویلدار می تواند محیط پشت بام را از محیطی خشک و بی روح، به فضایی جذاب و زیبا تبدیل کند.

علاوه بر زیبایی باید کاربرد بالا را نیز به مزیت های ایزوگام طرح دار  افزود.

ایزوگام های طرح دار باکیفیت امروزه از متریال هایی ساخته می شوند که کاربری هایی بیش از نمونه های معمولی دارند.

ایزوگام طرح دار دلیجان می تواند موجب جلوگیری از نفوذ اشعه های فرابنفش خورشیدی به سطح دیوار های خانه شده و از آسیب دیدگی این دیوارها در گذر زمان جلوگیری کند.

علت اصلی بازتاب نور نیز رنگ ایزوگام بود، در حالی که ایزوگام های طرح دار دیگر با این مشکل رو به رو نبوده و رنگ موجود در آن ها از بازتابش نور جلوگیری می کند.

برای رسیدن به موفقیت چه کارهایی انجام دادم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا