ثروتی که مرا شاد کرد

آهن قوطی دست دوم

آهن قوطی دست دوم نوعی پروفیل آهن است که به شکل جعبه ای تولید می شود، سطح مقطع این پروفیل مربع یا مستطیل بوده و در طول های متفاوتی جهت استفاده در مصارف گوناگون تولید می شود.

استفاده از قوطی آهن امروزه در صنایع گوناگونی مانند ساخت ماشین آلات صنعتی، صنایع نظامی، ساختمان سازی، خودروسازی و حتی ساخت پل و برج های فلزی نیز رایج است.

آهن قوطی امروزه در انواع مختلفی تولید شده و کاربردهای متنوعی نیز دارد، لذا دسته بندی های مختلفی برای این محصول موجود است.

دسته بندی آهن قوطی بر اساس جنس و وزن آن انجام می پذیرد، لذا عمدتا این محصولات بر اساس آن که در چه ابعادی و با چه وزنی ساخته شده اند در گروه های متفاوتی قرار می گیرند.

آهن قوطی اغلب در طول بین 6 تا 12 متر تولید می شود، اصلی ترین مولفه ای که در تولید این پروفیل و قیمت آن تاثیرگذار است، ضخامت محصول است که با نام گوشته پروفیل نیز شناخته می شود.

ثروتی که مرا شاد کرد

آهن قوطی سبک

آهن قوطی سبک از لحاظ شکل ظاهری نیز در دسته بندی های متفاوت قرار گرفته و در صنایع مختلف استفاده می شوند.

آهن های قوطی مربع و مستطیل که دارای سطح مقطع بزرگ تر هستند برای ساخت شاسی نفتکش ها کاربرد دارند.

آهن های قوطی نبشی برای ساخت قالب های فلزی ماشین آلات مورد استفاده قرار می گیرند، از آهن های مستطیل شکل برای ساخت تخت های بیمارستانی و تجهیزات آزمایشگاهی نیز استفاده می شود.

نمونه آهن هایی که دارای سطح مقطع Z هستند، برای ساخت سقف سوله ها کاربرد دارند و سبب به وجود آوردن سازه های مقاوم می شوند.

امروزه استفاده از مصالح فلزی برای صنعت ساختمان سازی رواج بسیاری پیدا کرده است، علاوه بر این صنعت در صنایع نظامی، ماشین سازی و خودروسازی هم این آهن ها استفاده می شوند.

از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات آهن قوطی باید به تنوع بالا در شکل ظاهری آن اشاره داشت.

ثروتی که مرا شاد کرد

آهن ناودانی اصفهان

آن دسته از مشتریان آهن ناودانی اصفهان، که مایل به صرفه جویی بیشتر در هزینه ها هستند می توانند از تخفیفات ویژه ای که برای فروش این محصول در نظر گرفته شده است استفاده کنند.

کارخانه های تولیدکننده انواع مقاطع فولادی برای مشتریان عمده خود تخفیفات خوبی در نظر گرفته و امکان خریدی مقرون به صرفه را در قراردادهای کلان مهیا کرده اند.

اما تولید آهن ناودانی پرسی متفاوت بوده و از پرس کردن ورق های آهنی به دست خواهد آمد و طبق سفارش مشتری دارای اندازه های مختلفی است.

ثروتی که مرا شاد کرد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا