قرار مهمی که باعث شد من میلیاردر شوم

ارده تازه

بهتر است در صبحانه به همراه ارده تازه، عسل یا میوه های با طبع سرد استفاده کرد، همچنین این محصول ماده غذایی پر کالری است که گرما و انرژی ضروری بدن شما را در فصل زمستان تامین می کند.

ارده تازه با کیفیت فاقد هرگونه مواد نگه دارنده مضر می باشد، اگر به صورت متعادل و مداوم استفاده شود می تواند کلسترول بد خون را کاهش دهد و چربی خوب خون را افزایش دهد.

حاوی مقدار زیادی کلسیم می باشد که برای سلامت استخوان ها و پیشگیری از پوکی استخوان مفید می باشد. برای تولید ارده با کیفیت فقط از کنجد استفاده می شود و طعم گس و تلخ مانند دارد.

ارده تازه طعم تلخ آزار دهنده ندارد و برای مدت طولانی قابل نگهداری می باشد.

قرار مهمی که باعث شد من میلیاردر شوم

ارده بوشهر

همان گونه که به این موضوع اشاره شد ارده بوشهر با توجه به کنجد به کار رفته در آن مشخصاتش تغییر میکند. با تغییر کنجد مشخصاتی مانند رنگ ارده، طعم و خواص نیز متفاوت میشود، در بوشهر ارده سنتی ایرانی تولید میشود که معمولا کنجد بوداده را مورد استفاده قرار میدهند.

در شهر های دیگر نیز تولید ارده وجود دارد اما بوشهر میزان زیادی از تولید را به خود اختصاص داده است. همچنین لازم به ذکر است که امروزه ارده را با مواد غذایی دیگر مخلوط کرده و طعم های بسیار متنوعی به آن میدهند، مانند کرم ارده فندقی، توت فرنگی، پسته ای و غیره.

قرار مهمی که باعث شد من میلیاردر شوم

ارده پسته

انواع ارده پسته مرغوب و با کیفیت چندین سال است که در ایران مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است، اما همچنان هنوز افرادی هستند که با این ارده ی سالم، مغذی و خوشمزه آشنایی ندارند.

ارده پسته ارگانیک و خالص، به دلیل کلسیم بالایی که دارد موجب تقویت استخوان ها و پیشگیری از بروز پوکی استخوان می شود. همچنین پسته موجود در ارده، موجب کاهش کلسترول بد می شود و در نتیجه به سلامت قلب کمک می کند.

به دلیل وجود فیبر فراوان در ارده پسته، استفاده از این ارده به جهت بهبود سیستم گوارشی توصیه می شود و به علت داشتن فسفر و آهن زیاد، برای افزایش حافظه و ضریب هوشی بسیار مناسب است.

قرار مهمی که باعث شد من میلیاردر شوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا