با کسب ‌و کار نوین ثروت را در زندگی صدا زدم

الکل سفید طبی

لازم به ذکر است که بهترین روش برای خرید بدون واسطه الکل سفید طبی مراجعه به سایت های معتبر فروش انواع الکل است. در برخی مواقع این سایت های فروش، با اعمال تخفیفات شگفت انگیز بر قیمت فروش این محصولات سبب خرید مقرون به صرفه تر می شوند. البته در بیشتر داروخانه ها و فروشگاه های فروش کالای پزشکی نیز الکل سفید وجود دارد. غلظت الکل سفید به نسبت دیگر الکل ها بالا بوده و کاربرد آن در صنعت تولید مواد شوینده گسترده است.

با کسب ‌و کار نوین ثروت را در زندگی صدا زدم

الکل صنعتی 20 لیتری

برای صادرات الکل صنعتی 20 لیتری باید در نظر بگیرید که در هر نوع از روش های بارگیری، حجم معامله و صادرات متفاوت است، به طوری که برای کشتی ها، حداقل باید 15000 تن درخواست بدهید و برای کشورهای همسایه حداقل 500 تن. به همین منظور اگر شما خواستار خرید متانول صنعتی از ایران برای یک کشور خارجی می باشید، می بایست در اولین قدم برای شرکت تامین کننده یا تولید کننده، LOI ارسال کنید. در این LOI که در سر برگ شرکت خریدار خارجی می باشد باید مواردی را قید کنید که عبارتند از: ۱- مقدار (Quantity)۲- نوع بسته بندی(packing) ۳- کشور خارجی (Country)۴- نحوه پرداخت (Payment). حال که این درخواست از طریق ایمیل به دست مسئول مربوط رسید، او شرایط شما را به همراه سابقه فعالیت شرکت، بررسی می کند و در نهایت بهترین قیمت را تقدیم شما خواهد کرد.

با کسب ‌و کار نوین ثروت را در زندگی صدا زدم

الکل متانول در ایران

الکل متانول در ایران بسیار کاربرد دارد. هر ماده شیمیایی برای خود دارای مشخصات و چند نام دیگر است که خریداران و فروشندگان باید به آنان تسلط کافی داشته باشند تا راحتتر با آن کار کنند و در معامله از آنان استفاده نمایند. متانول دارای نام هایی همچون الکل صنعتی، متیل الکل، الکل چوب، متیلیک الکل، متیل هیدرات، هیدروکسی متان و نفتای چوب می باشد. این الکل یک مایع شفاف، فرار، بدون بو، قطبی، سمی و دارای نقطه جوش پایین است که می تواند در آب حل گردد. چگالی متیل الکل برابر 0.792 است و این برای زمانی که قصد خرید الکل متانول بشکه ای را دارید به شما کمک شایانی می کند. یعنی وقتی به فروشنده می گوئید به یک یا چند بشکه 220 لیتری نیاز دارید، او تعداد بشکه را در وزن خالص الکل ضرب می کند و مطابق همان به شما قیمت می دهد.

با کسب ‌و کار نوین ثروت را در زندگی صدا زدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا