لبخندی با پسته به لبانم آمد

انسانهای مقاوم معنای شکست را می‌دانند و از همه توان خود برای رسیدن به بهترین ها استفاده می کنند. من موفقیتم را به تجارت پسته مدیونم که لبخند و شادی را بهه زندگی منن آورد.

پسته تازه عباسعلی دامغان

نوع نگهداری این پسته تازه عباسعلی دامغان حائز اهمیت می‌باشد و همین می‌تواند به سلامت پسته تاثیر زیادی را بگذارد، به صورت کلی میزان فروش پسته اکبری درجه یک باشد بسیار بالا است.

پسته اکبری از جمله پسته های بسیار کاربردی و عالی در حال حاضر می باشد و همچنین تاثیر آن در دوران کودکی و سالمندی شگرف است و می تواند آنها را از بسیاری از بیماری ها دور کند و به تقویت اندام های مختلف بدن این افراد بپردازد.

لبخندی با پسته به لبانم آمد

پسته خام امروز

همچنین توسط آفلاتوکسین سرطان زا پسته خام امروز سمی یک کپک که در طیف وسیعی از غذاها از جمله آجیل درختی رایج است هستند.

کمیته اداری پسته 99.9 درصد از پسته های تولید شده در ایالات متحده را تنظیم می کند تا از قرار گرفتن در معرض این سم بالقوه کشنده جلوگیری کند.

پسته میوه مغز دار درختیست و دارای سه غلاف هست که آن سه عبارتند از پوسته نرم، پوسته سخت که به هنگام رسیدن میوه ترک خورده و به اصطلاح خندان می شود و پوست نازک روی سطح میوه می باشد.

لبخندی با پسته به لبانم آمد

پسته خشک امروز

پسته خشک امروز در واقع پسته تری است که توسط عملیات های مختلفی خشک شده است، این پسته ها هم بو داده شان موجود است و هم به صورت طعم خام.

پسته خشک معمولا قیمت بالاتری نسبت به پسته های تر دارد چرا که روی آن عملیاتی انجام شده است که این عملیات به هر حال هزینه ای دارند.

همچنین پسته های خشک به علت آبی که در طول خشک شدن از دست میدهند وزن پایین تری دارند.

بهتر است بگوییم در یک کیلو پسته خشک نسبت به یک کیلو پسته تر تعداد بیشتری پسته وجود دارد.

از پسته در آجیل ها، کیک ها، شیرینی ها، بستنی ها و غیره استفاده می شود.

لبخندی با پسته به لبانم آمد