با کدو به رژیم غذایی خود سرعت ببخشید

این دقیقا همان چیزی است که اکثر افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، درست است. خرید عمده کدو برای افرادی که دارای رژیم هستند انتخاب مناسبی می باشد.

این میوه همچنین دارای محتوای آب بالایی است که می تواند شما را برای مدت طولانی سیر نگه دارد. یکی از غذاهایی است که شاخص گلیسمی پایینی دارد. افزایش مصرف میوه ها و سبزیجات و غذاهای کم چرب با کاهش وزن سالم و حفظ وزن مرتبط است. یکی دیگر از مزایای غذاهای پرفیبر این است که آنها به جویدن بیشتر نیاز دارند، به همین دلیل فرد زمان بیشتری را برای خوردن صرف می کند و نمی تواند کالری زیادی را در مدت کوتاهی دریافت کند.

با کدو به رژیم غذایی خود سرعت ببخشید

بهبود سلامت قلب با کدو

کدو سبز همچنین سرشار از فولات است و طبق یک مطالعه چینی، مصرف فولات با خطر بیماری قلبی ارتباط معکوس دارد. این واقعیت که سرشار از مواد مغذی دیگر مانند پتاسیم و منیزیم است، کدو سبز را به یک غذای فوق العاده برای قلب تبدیل می کند. تحقیقات نشان داده است که کمبود این دو ماده مغذی می تواند به طور مستقیم با نارسایی قلبی مرتبط باشد. لیست قیمت کدو در بازار موجب شده تا دسترسی همه به این محصول بهتر باشد.

کدو سبز دارای کلسترول، سدیم و چربی پایینی است و به حفظ تعادل کربوهیدرات ها کمک می کند، یک نیاز برای سلامت بهینه قلب. یکی دیگر از دلایلی که کدو سبز برای قلب مفید است، وجود فیبر است. مصرف زیاد فیبر با کاهش قابل توجه خطر ابتلا به سکته مغزی، فشار خون بالا و بیماری قلبی مرتبط است.

با کدو به رژیم غذایی خود سرعت ببخشید

کدو سلامت چشم را بهبود می بخشد

نیازی به یادآوری اهمیت بینایی نیست. گفته می شود، به نظر می رسد کدو سبز چیزی بیشتر از غذا برای چشم شما باشد. این میوه سرشار از لوتئین و زآگزانتین است، دو آنتی اکسیدان که از دژنراسیون ماکولای مرتبط با افزایش سن جلوگیری می کنند. همچنین این ویژگی در کد وحلوایی نیز یافت می شود. قیمت کدو حلوایی کیلویی در مقایسه با نوع سبز آن مناسب تر می باشد.

توجه به این نکته تکان دهنده است که برخی از بیماری های چشمی جدی (و اغلب غیر قابل برگشت) مانند گلوکوم و دژنراسیون ماکولا مرتبط با سن هیچ علامت هشدار دهنده ای ندارند. بنابراین، بهترین رویکرد چیست؟ کدو سبز را در برنامه غذایی خود قرار دهید. کدو سبز همچنین منبع خوبی از ویتامین A است که سلامت چشم را بهبود می بخشد. برای رشد و نگهداری چشم مهم است. طبق مطالعات، یک رژیم غذایی کم چرب می تواند برای چشم مفید باشد  و کدو سبز می تواند بخشی از این رژیم باشد.

با کدو به رژیم غذایی خود سرعت ببخشید
با کدو به رژیم غذایی خود سرعت ببخشید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا