زندگی شکوهمندانه ای که با موفقیت شکل گرفت

فریم عینک اصل

فریم عینک اصل تنوع بالایی دارد که هر کدام قیمت متفاوتی دارد.نوع مدل کیفیت جنس نوسانات بازار و… می تواند بر قیمت فریم عینک اصل تاثیر داشته باشد.

قیمت فریم عینک اصل از 450000 تا 2500000 تومان در بازار به فروش می رسد.

مجموعه ما از بهترین مواد برای ساخت فریم عینک اصل استفاده می کند و از افرادی با تجربه های بالا در این زمینه برخوردار است که می تواند نگرانی شما را در این رابطه بر طرف کند.

برای خرید فریم عینک اصل می توانید از طریق مشاوران ما تمامی سوالات خود را بر طرف کنید و با توجه به شکل چهره خود بهترین عینک مناسب را با خیال راحت تهیه کنید.شما می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و خرید خود را ثبت کنید.

زندگی شکوهمندانه ای که با موفقیت شکل گرفت

فریم عینک gv

فریم عینک فریم عینک gv مناسب اغلب افرادی است که فعالیت هایی مانند رانندگی و کار با رایانه را انجام می دهند و ظاهری متفاوت را به آن ها می دهد.

بعضی افراد مشاغل سختی دارند که باعث ضعیف شدن چشم آن ها می شود و باید فریمی نسبتا سبک محکم و انعطاف پذیر استفاده کنند تا هنگام کار به مشکلی بر نخورند.

انواع فریم عینک برای صورت های گرد مربعی لوزی مستطیلی قلبی و غیره وجود دارد که انواع عدسی دایره مستطیل و چند ضلعی به این نوع فریم ها می خورد.

این فریم عینک طبی و اورجینال بوده که در ساخت آن از متریال درجه یک استفاده شده و در انواع مختلف موجود است که جنس آن ترکیبی از کائوچو و دست ساز است.

دسته ها و پل وسط از جنس فلز می باشد و در رنگ های ترکیبی مانند مشکی براق طلایی براق یا کرم طلایی موجود است.4

زندگی شکوهمندانه ای که با موفقیت شکل گرفت

فریم عینک zenit

فریم عینک zenit از با کیفیت ترین مواد ساخته شده است و بدنه این برند نسبت به بقیه دارای عمر طولانی و همچنین رنگ این برند دوام بالایی دارد.

بخش زیادی از جامعه را افراد عینکی تشکیل می دهند و عینک تاثیر بسزایی در چهره آن ها دارد به طوری که انتخاب یک فریم عینک مناسب در زیبایی آن ها بسیار موثر است.

فریم های برند زنیت (zenit) یکی از مطرح ترین و بهترین برند ها در دنیا هستند و مدل های مختلف عینک از نظر طرح رنگ و نوع استفاده را با ظرافتی منحصر به فرد و مدرن تولید می کنند.

این فریم ها به دلیل این که از بهترین متریال ساخته می شوند و این امر باعث دوام آن ها تا سال های متمادی می شود یکی از پر فروش ترین برند ها می باشد.

شما میتوانید این عینک را در رنگ های مشکی، پلنگی، بنفش و طوسی تهیه کنید.

زندگی شکوهمندانه ای که با موفقیت شکل گرفت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا