صبور باش موفقیت نزدیک است

نتیجه تمام تلاش های سختی که کشیدم ، تمام شب بیداری ها ، نگرانی ها و ... رو که می بینم خستگی از تنم خارج می شود. من با تجراتی که می کنم و درآمددیکه به دست می آورم فهمیدم که تمام ان سختی ها برای رسیدن به اینجایی که هستم می ارزید. شما هم اگه بین مسیر نتیجه نگرفتی ناراحت نشین و ترک نکنید. درخت بامبو پنج سال زیر خاک میمونه و رشدش دیده نمیشه اما سال پنجم 25 متر رشد میکنه و این واقعا شگفت آور است.

سنگ قیمتی افغانستان

وجود معادن سنگ قیمتی افغانستان در بسیاری از مناطق این کشور، سبب شده تا شرکت های بزرگ سرمایه گذاری همواره نیم نگاهی به این منطقه جهت استخراج و فرآوری انواع سنگ داشته باشند.

سنگ قیمتی چگونه به وجود آمده اند امروز می خواهم درباره سنگهای قیمتی با شما صحبت کنم، سنگهای قیمتی جزء مهم ‌ترین منابع مالی هر کشور محسوب می‌شوند.

در هر زمان و هر جا قابلیت فروش داشته و می تواند به یک ارز رایج دنیا تبدیل شود و این سنگ ها در اثر مجموعه کانی های عجیب غریب و یک سری ناخالصی ها به وجود آمده و در کل دنیا ارزش اقتصادی بسیار بالایی دارد

البته  تاجر سنگ قیمتی معرفی مهمترین سنگ های قیمتی زمرد، فیروزه، عقیق، مروارید، الماس، یاقوت، جاسپر، کریستال، گارنت یا نارسنگ، از دسته سنگهای قیمتی می باشند.

صبور باش موفقیت نزدیک است

سنگ قیمتی لابرادوریت

سایر اشکالی که از سنگ قیمتی لابرادوریت انتخاب می سازند دارای ابعاد متنوعی هستند.

در رنگ های آبی و سبز یشمی و غیره وجود دارد که همگی زیبا و شیک هستند.

وزن آنها با توجه با ابعادی که دارند فرق می کند و برش آنها خیلی دقیق انجام گرفته و سطحی صاف دارند.

صبور باش موفقیت نزدیک است

سنگ قیمتی زمرد

بدون شک سنگ قیمتی زمرد یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین سنگ های موجود در جهان است که زیبای چشم گیر آن افراد زیادی را به خود مجذوب کرده است.

سنگ زمرد دارای رنگ سبز بسیار شفاف است که در گذشته از آن برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند تنگی نفس رفع عفونت ناشی از سرما خوردگی گزیدگی مار و عقرب و غیره استفاده می شد.

دو نوع سنگ که در ایران بهترین کیفیت را در دنیا دارد؛ یاقوت و فیروزه بوده که فیروزه نیشابور معروف است.

بیشترین معادن سنگ های قیمتی ایران در خراسان، اصفهان، آذربایجان شرقی، همدان و زنجان یافت می شود.

ولی تقریبا در همه جای ایران می توانیم این سنگ ها و معادن آن را پیدا کنیم.

صبور باش موفقیت نزدیک است