می خواهی موفق شوی بدان که وقت طلاست

یکی از نیازهای رسیدن به ثروت برقراری تناسب بین درآمدتان و زمانی است که فعالیت می کنید. برنامه ریزی شما باید طوری باشد که به ازای هر ساعتی که فعالیت دارید به همان مقدار یا بیشتر درآمد نیز داشته باشید تا در آخر هر ماه بتوانید برای خودتان سرمایه و پس اندازی داشته باشید. من نیز با خودم گفت ارزش وقتم را باید بدانم و سرعت عملم را در کارم افزایش داده و توانستم در کسب و کارم موفقیت چشمگیری داشته باشم.

شلنگ تراز بنایی

برای ترازبندی در صنعت ساختمان سازی و عمران از شلنگ تراز بنایی استفاده می کنند.

این محصول بسیار سبک و مقاوم است که به راحتی قابل جابه جایی است.

برای ترازبندی دو سطح ناهموار از این محصول استفاده می شود که بسیار آسان می توان این کار را انجام داد.

این شلنگ شفاف بوده و دارای قطر دهانه نسبتا بازی است تا هنگام ترازبندی مایع درون آن دیده شود.

این محصول در متراژ های مختلفی می باشد تا برای ترازبندی دو سطح دور مناسب باشد.

این محصول از پلاستیک با کیفیت و مقاومی ساخته شده است که طول عمر بالایی دارد.

می خواهی موفق شوی بدان که وقت طلاست

شیلنگ آب دستشویی

اتصال شیلنگ آب دستشویی به راحتی قابل انجام است و در سمت دیگر شلنگ نیز ابزارهای کنترلی مناسب برای خروج حجم مشخصی از آب موجود می باشد.

استفاده از هر نوع شیلنگ برای دستشویی مناسب نیست و باید از شیلنگ مخصوص برای این مکان استفاده شود که دارای مشخصات مخصوص به خود است.

این شیلنگ باید بسیار نرم و انعطاف پذیر است و در برخی نمونه صرفاً از پلی اتیلن ساخته شده است اما در برخی دیگر فلزی بوده و حالت فنری دارد به طوری که طول آن قابل افزایش است.

دیگر مشخصه شیلنگ آب دستشویی مقاومت بسیار بالای آن در برابر رطوبت است و به همین خاطر امروزه استفاده از نمونه های پلاستیکی آن بسیار بیشتر می باشد.

می خواهی موفق شوی بدان که وقت طلاست

شلنگ اجاق گاز

شلنگ اجاق گاز برای مصارف متعددی تولید می‌شود؛ از این رو بسته به کاربرد، جنس و اندازه آن، متفاوت خواهد بود به گونه ای که گاهی دیده می‌شود این شلنگ ها، از قطر 1.2اینچی تا 5.8 اینچی تولید و وارد بازار می گردد.

جنس این محصول، در مواردی که نیاز به ضخامت بالا نمی باشد، از مواد بازیافت و در مواقعی که باید ضخامت و ایمنی محصول بسیار زیاد تر باشد، از مواد درجه یک و شفاف تهیه می گردد.

نوعی از این محصول در بازار، از مواد درجه یک به صورت نخ دار تولید می شود که کاربرد آن برای کپسول است و باید به این نکته توجه شود که از آن، فقط در فواصل کوتاه استفاده گردد.

می خواهی موفق شوی بدان که وقت طلاست