چاقویی که ریسمان بدبختی را میدرد

چاقو از محصولاتی می باشد که در این دوره از بازار مناسبی برخوردار می باشند افراد بسیاری با فعالیت در این حوزه توانسته اند زندگی خود را از این شرایط نا بسامان نجات دهند بنابر این به شما پیشنهاد می کنیم با شروع فعالیت کاری خود در زمینه ی انواع چاقو زندگی خود را تغییر دهید با ما باشید تا بیشتر با این حیطه ی کاری جذاب و پرسود آشنا شوید.

چاقو هشت دنده

درباره مشخصات چاقو هشت دنده لازم است که به ذکر موارد مختلفی به شرح زیر اقدام نماییم تا بتوانیم به معرفی بهتر این محصولات بپردازیم دست ساز است، دارای ضامن می باشد.، تاشو و ایمن است، در هنگام باز و بسته شدن صدا می دهد، زیبایی فوق العاده ای دارد.

یکی دیگر از مشخصه های مربوط به این نمونه چاقوی هشت دنده به ضخامت تیغه این کالا بر می گردد که در عین ضخامت از ظرافت زیادی هم برخوردار می باشد تیغه این چاقو پرکاربرد و هشت دنده از جنس فولاد است و به همین دلیل هم دوام زیادی دارد و در برابر فشارهای شدید نیز بسیار مقاوم می باشد زمانی که قصد خرید چاقو هشت دنده را دارید باید به مدل این محصول اهمیت بدهید و نمونه های دست ساز را برای سفارش در نظر داشته باشید.

چاقویی که ریسمان بدبختی را میدرد

چاقو وینر

قیمت چاقو وینر با توجه به برند، مدل، تعداد پارچه و کیفیت آنها متفاوت است همچنین قیمت این برند خارجی با نوسان قیمت دلار، تورم و عدم ثبات بازار تغییر می کند قیمت 9 پارچه ی این ابزار آلات 2.520 میلیون تومان است همچنین ست 10 پارچه با قیمت 2.730 میلیون تومان عرضه می شود کاردهای تک با رنج قیمت 350 تا 370 هزار تومان به فروش می رسند.

می توانید به وبسایت شرکت ما مراجعه کنید کالای مورد نظر خود را با توجه به کارایی آن و بودجه ی خود به صورت آنلاین سفارش دهید همچنین از طریق تماس با کارشناسان ما و کسب راهنمایی های لازم نسبت به ثبت سفارش بسته ی خود اقدام نمائید.

چاقویی که ریسمان بدبختی را میدرد

چاقو هفت رنگ

همیشه شرکت تولید کننده جنس تیغه های چاقو هفت رنگ را در تعیین قیمت این کالا مدنظر قرار می دهد و طبیعی است که تیغه های فولادی و مقاوم از قیمت بالایی برخوردار می باشند البته گاهی اوقات هم قیمت این کالاهای هفت رنگ بر اساس کاهش و اصولا نوسان های نرخ ارز ممکن است دچار کاهش گردد که در این صورت شما باید اقدام به خرید این چاقو نمایید.

قیمت این محصول هفت رنگ از 300 تا 850 هزار تومان تغییر می کند و پس از تماسی که با این فروشگاه آنلاین برقرار می کنید می توانید خریدی به روز از این چاقو داشته باشید خرید چاقو هفت رنگ را بر اساس سلیقه ای که دارید و بر حسب علاقه خود به رنگ های خاص انجام دهید و قبل از این که به سفارش این کالا بپردازید لازم است که این رنگ ها را به دقت بررسی نمایید.

چاقویی که ریسمان بدبختی را میدرد