با تغییر الگوی ذهنی به ثروت انبوه برسید

چای ماسالا فله

یکی از بهترین نوشیدنی ها برای سلامتی استفاده از چای ماسالا فله است.

چای ماسالا به دلیل داشتن کالری کم تر از 100 و همچین داشتن چربی صفر تبدیل به یک نوشیدنی بسیار سالم برای حفظ سلامت بدن انسان شده است.

نوشیدن یک فنجان چای فله ماسالا در طول روز مخصوصاً در فصل های سرد سال مثل زمستان باعث می‌شود تا بدن ما گرم مانده و کم تر دچار سرماخوردگی شویم.

چای ماسالا همچنین تاثیر گذاری فراوانی در پیشگیری از ابتلا به بیماری هایی همچون سرطان و دیابت دارد و بعضی افراد برای لاغر شدن از این نوشیدنی جذاب استفاده می کنند.

با تغییر الگوی ذهنی به ثروت انبوه برسید

چای ماسالا کیلویی

در ساختار چای ماسالا کیلویی از گیاهانی مانند زنجبیل رازیانه دارچین جوز هندی میخک و شیر و یک سری مواد افزودنی ارگانی که دیگر استفاده شده است.

این محصول به علت وجود گیاهان مختلفی که دارد دارای طعم های شیرین و تند می باشد که این ویژگی باعث می شود تا اکثریت افراد با هر سلیقه ای مجذوب طعم آن گردند.

از خواص بی نظیر چای ماسالا می توان به خاصیت ضد سرطانی و همچنین کاهش دردهای دوران قاعدگی و یا کمک نمودن به دستگاه گوارش در هضم غذا اشاره نمود.

توصیه می شود از مصرف بیش از حد این چای به علت امکان بروز علائمی مانند بی‌خوابی و یا میگرن خودداری گردد.

با تغییر الگوی ذهنی به ثروت انبوه برسید

چای ماسالا خلیج

یکی از بارز ترین مشخصات چای ماسالا خلیج عطر بی نظیر آن است که در همان ابتدا و در لحظه آماده شدن این عطر بی نظیر می تواند به مشام برسد.

همانطور که گفتیم به روش های مختلفی می توان چای ماسالا خلیج را مصرف کرد مثلا می توان پودر چای ماسالا خلیج را با آب جوش مخلوط کرده و سپس آن را مصرف کرد.

اما متداول ترین روش مصرف این چای مخلوط کردن میزان دلخواهی از پودر آن با یک لیوان شیر داغ است که طعم فوق العاده ای را ایجاد می کند.

همچنین بوی ادویه های بی نظیری همانند زنجبیل رازیانه هل میخک دارچین و غیره که در ترکیبات سازنده این چای به کار رفته اند را می شود در زمان مصرف چای به خوبی احساس کرد.

با تغییر الگوی ذهنی به ثروت انبوه برسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا