بخشندگی راهی برای کسب ثروت فراوان است

یخچال صنعتی جنرال الکتریک

برند جنرال الکتریک که به تولید انواع یخچال صنعتی جنرال الکتریک با بهترین کیفیت شهرت یافته است، برای اولین بار در بوستون آمریکا طراحی و تولید شد اما پس از گذشت چند سال سهام آن به شرکت های عمومی که توسط مردم اداره می شد واگذار شد.

یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی ایرانی که  بدون شک در تمام منازل در انواع و ابعاد مختلف یافت می شود، یخچال ها هستند که برندهای بسیار متعددی انواع مختلف آن را طراحی و تولید می کنند.

با مقایسه یخچال های تولیدشده در ایران و یخچال های جنرال الکتریک می توان به مزایا و معایب هر یک پی برد که طول عمر کمپرسور از مهم ترین مزیت یخچال های جنرال الکتریک محسوب می شود.

بخشندگی راهی برای کسب ثروت فراوان است

یخچال نوشیدنی ایستکول

امروزه در فروشگاه ها، رستوان ها، سوپر مارکتی ها شاهد یخچال نوشیدنی ایستکول ایستاده بوده اید که برای نگهداری آب میوه، نوشابه، آب معدنی و انواع نوشیدنی از آن استفاده می کنند.

استفاده از درب شیشه ای در این نوع یخچال ها باعث شده تا مشتری نوشیدنی مورد نظر خود را راحت تر انتخاب کند و همچنین باعث می شود تا دکوراسیون فروشگاه ها زیباتر به نظر برسد و باعث جلب نظر مشتریان شود و در حین زیبایی بسیار کار آمد است.

این یخچال نوشیدنی الکترواستیل پارس حایر محصولات را بسیار خنک نگه می دارند و سلامت آن ها را حفظ می کنند؛ فضای داخلی این یخچال از چند طبقه تشکیل شده است و ارتفاع این طبقات قابل تغییر است و درون آن لامپ های ال ای دی قرار گرفته است که فضای درون یخچال را روشن  نگهدارد و همچنین در شب نور پردازی خوبی دارد و جلوه ی زیبایی به نمایش می گذارد.

بخشندگی راهی برای کسب ثروت فراوان است

یخچال ویترینی زاگرس

می دانید، استفاده کدام نوع از مدل های یخچال ویترینی زاگرس در موقعیت های مختلف به آسان شدن نگهداری از مواد خوراکی و یا دارویی کمک می کند.

مکان های متعددی وجود دارند که به دلیل حجم کار و مقدار زیاد مواد خوراکی باید از یخچال ویترینی زاگرس برای نگهداری آنها استفاده شود.

در این محیط ها نمی توان از یخچال های معمولی برای نگهداری انواع مواد غذایی و یا دارویی استفاده کرد.

در چنین شرایطی به نوعی یخچال ویترینی و یا صنعتی نیاز است که حجم بزرگتری داشته و بتواند به محل مناسبی برای ذخیره سازی انواع مواد حساس و فسادپذیر تبدیل شود.

بخشندگی راهی برای کسب ثروت فراوان است

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا