دوبنده ای که شما را پیروز میدان نبرد زندگی میکند

دوبند کشتی بچه گانه

پوشش و تاپ ورزشی مردانه ای که مجاز برای کشتی گیران است دوبنده کشتی بچه گانه است که مدلهای جدید آن در کشور تولید و عرضه می شود کشتی در واقع یک نوع ورزش است که دو نفر غیر مسلح با هم گلاویز شده و شخص پشت شخص دیگر را به خاک می زند تا پیروز میدان شود این ورزش بسیار جذاب بوده و قوانین خاص خودش را دارد از قدیمی ترین ورزشهای موجود در تاریخ کشتی می باشد که طی سالهای متمادی به این شکل کنونی در آمده است.

 ماقبل تاریخ این ورزش به شکل جنگ تن به تن بوده است و جنگ و صدمات بسیاری داشته که امروزه با تغیراتی اساسی در آن به شکل یک ورزش سود مند در آمده است. که شواهد بسیاری از وجود این ورزش در تمدنهای مختلف در دست است که برای اولین بار کشور یونان این ورزش را به یک واقعیت تبدیل کرد و بعد از مدتها وارد المپیک شد به طور کلی سبک های مختلفی از کشتی به میان آمده است.

دوبنده ای که شما را پیروز میدان نبرد زندگی میکند

فوتبال دستی بام لند

امروزه به دلیل استقبال زیاد مردم از لوازم و وسایل ورزشی عمومی همچنین فوتبال دستی بام لند در پارکها و بوستانها بسیاری از بوستانهای تهران مثل پارک لاله وسایل ورزشی متنوعی از جمله فوتبال دستی باشگاهی را در سراسر بوستان قرار داده تا همه ی مردم بتوانند از این وسایل به طور رایگان استفاده کرده و از ورزش لذت ببرند.

برای گرفتن امتیاز در این بازی کافی ست توپ را وارد دروازه ی حریف نمایید و همچنین برای جلوگیری از امتیاز گرفتن حریف باید به خوبی از دروازه دفاع کرده تا توپ وارد دروازه نشود برای برنده شدن در این بازی کافی ست به امتیاز 5 برسید فوتبال دستیها معمولا در ابعاد 140 سانتی متر طول، 90 سانتی متر ارتفاع و 75 سانتی متر عرض می باشند اما ابعادهای غیر استاندارد دیگری نیز در بازار موجود می باشد.

دوبنده ای که شما را پیروز میدان نبرد زندگی میکند

دوبنده کشتی ایرانی

شاید برای تان جالب باشد بدانید که مروژ چیست که با حرف M بر روی دوبنده کشتی ایرانی و کفش ورزشی منقش شده است، مروژ در واقع یک اصطلاح لری است که به معنی مورچه را می دهد، که در داخل کشور این برند را با نام مجید شناخته شده است اما در سطح جهانی با نام مروژ محبوبیت پیدا کرده است.

هم اکنون نیز این شرکت تولیدات خود را به ۳۵ کشور مانند آذربایجان،  گرجستان، عراق و سایر کشورهای متقاضی صادر نموده و با ۲۵ کشور دیگر نیز قرارداد دارند، برند مروژ با استفاده از مواد اولیه درجه یک و به کمک ماشین آلات پیشرفته و مطابق با استانداردهای روز دنیا پوشاک ورزشی را تولید و به بازارهای داخلی و خارجی ارائه دهند.

دوبنده ای که شما را پیروز میدان نبرد زندگی میکند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا