درب ضد سرقت دریچه ای به روی ثروت بود

درب ضد سرقت نئوکلاسیک

برای جلوگیری از آلودگی صوتی و صداهایی که از خارج وارد خانه می شود یک عایق صوتی در لایه میانی درب ضد سرقت نئوکلاسیک جاگذاری می شود، همچنین می توان از عایق گرمایی نیز برای جلوگیری از اتلاف انرژی در ساختار درب استفاده نمود بنابراین دربهای ضدسرقت در کاهش مصرف انرژی نیز نقش دارند. دربهای ضد سرقت فلزی این قابلیت را دارند که در ساختار آنها از چندین قفل در قسمتهای مختلف استفاده کرد در حالی که در دربهای چوبی این امر امکان پذیر نیست، دربهای ضد سرقت فلزی علاوه بر توانایی عایق شدن در برابر صوت، در برابر حرارت و برودت و تغییرات خارجی نیز مقاوم هستند.

درب ضد سرقت دریچه ای به روی ثروت بود

درب ضد سرقت بابازاده

همانطور که می دانید خرید درب ضد سرقت بابازاده از اهمیت زیادی برخوردار است پس بهتر است حتما نکات مهم در این مورد را بدانید و به هیچ عنوان از تهیه درب کوتاهی نکنید.

قبل از هر چیزی شما باید به سراغ یک فروشنده قابل اعتماد و معتبر بروید تا بتوانید بهترین درب اصل و درجه یک را تهیه کنید.

معیار دیگر توجه به چهارچوب فلزی این درب است که باید ضخامت خوبی داشته باشد و به هیچ عنوان دچار خمیدگی و شکستگی نشود.

نکته دیگر توجه به بسته بندی است و شما باید حتما درب ضد سرقت را همراه با بسته بندی تهیه کنید تا موقع جابجایی آسیب نبیند.

درب ضد سرقت دریچه ای به روی ثروت بود

درب ضد سرقت حیاط

در هنگام خرید یک درب ضد سرقت حیاط با ابعاد 1.5 لنگه اولین حسی که به شما دست می دهد حس امنیت است اما باید در هنگام خرید رد کنار حس امنیت به نکات دیگری نیز توجه کافی داشته باشید. یکی از این نکات این است که چهارچوب درب ضد سرقت طرح چوب می بایست فلزی باشد و از آلیاژهای با کیفیتی در آن استفاده شده باشد و در هنگام جوش کاری ورقهای فلزی آن از جوش کربن دی اکسید استفاده شده باشد.

اما یکی از مهم ترین این موارد این است که لولایی که در این درب به کار رفته از کیفیت مناسبی برخوردار باشد زیرا این درب بر روی این لولا سوار می شود و این لولا باید بتواند وزن درب را تحمل کند. اگر لولایی که برای نصب این درها استفاده می کنید از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد با گذشت زمان تنظیمات این درب بهم می ریزد و از حالت عادی خود خارج می شود برای حل این مشکل می توانید از لولای در بلبرینگ دار استفاده نمایید.

درب ضد سرقت دریچه ای به روی ثروت بود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا