برای ثروتمند شدن گوش شنوا داشته باشید

بذرکار دستی

بذرکار دستی استفاده بسیار گسترده‌ ای در صنعت کشاورزی داشته و جز ادوات بسیار مهم در این صنعت شناخته شده است.

گیاهانی از قبیل ذرت، پنبه، آفتابگردان و غیره نیاز به کشت بذر با دقت بسیار بالا دارند تا باز دهی مناسبی داشته باشند؛ از این رو باید بذر ها به طور یکنواخت در سطح خاک پاشیده شود.

این کار در حال حاضر به کمک بذر کاری دستی انجام می شود، این دستگاه هم به صورت پشت تیلری و هم به صورت کوله ای تولید شده که در حال حاضر به صورت تک مخزن و دو مخزن به فروش می رسد.

جنس این دستگاه ها به گونه ای است که دچار شکستگی نمی شود و حتی قابلیت استفاده در زمین های سفت و سخت و یا زمین هایی با خاک نرم دارد.

برای ثروتمند شدن گوش شنوا داشته باشید

بذرکار برزگر همدان

بذرکار برزگر همدان دستگاهی است که بذرهای گیاهان را در درون خاک قرار می دهد و در ادامه نکات جالبی راجب آن آمده است.

دستگاه بذر کار همدان یکی از ابزار مهم در کشاورزی به شمار می رود و در مراحل نهایی کاشت محصولات مختلف کشاورزی برای قرار دادن بذر درون خاک کاربرد دارد.

نحوه کار این دستگاه به این صورت خواهد بود که خاک زمین کشاورزی را با عمق مشخصی جابه جا می کند و بذرها را با فاصله تعیین شده از هم درون خاک قرار داده و مجددا خاک را روی آنها پخش خواهد کرد.

بعد از قرار گرفت دانه درون خاک و کمی فشرده شدن توسط چرخهای دستگاه آماده جذب مواد معدنی خاک شده و به سرعت رشد خواهد کرد.

در گذشته بذر کاری به وسیله خود کشاورز و با دست انجام می شده که کار بسیار سخت و زمان بری بود اما امروزه با کمک این دستگاه مراحل بذر کاری با سرعت بالا انجام خواهد شد.

برای ثروتمند شدن گوش شنوا داشته باشید

بذرکار پنوماتیک

بذرکار پنوماتیک از ادوات کشاورزی برای کاشت ردیفی بذر محصولات کشاورزی بوده که قیمت آن به نوع دستگاه و کار کرد آن بستگی دارد.

بذرکار پنوماتیک از انواع ردیف کارهای کاشت دانه های محصولات کشاورزی در داخل کشور بوده که جهت کشت منظم این محصولات در زمین های کشاورزی توسط کشاورزان مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع کشت امکان وجین کردن و سله شکنی و برداشت آسان محصول را به کشاورز می دهد، به طور کلی می توان گفت که این دستگاه ردیف کار نام دارد.

در کشت ردیفی در سطوح مسطح، کشت روی پشته نا مسطح و جوی قابل استفاده می باشد هم چنین عمق کاشت بذر نیز قابل تنظیم می باشد بذر کار با متصل شدن به تراکتور به روش ها متنوع کار می کند.

برای ثروتمند شدن گوش شنوا داشته باشید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا