تازه‌ترین تکنولوژی برای نقل و انتقال تصاویر

علاوه بر آن کمپانی هایک ویژن با ارائه دوربین های مداربسته در مدل های مختلف دست مشتریان را برای خرید باز گذاشته است و به آن ها این امکان را داده تا بتوانند با توجه به بودجه ای که دارند، اقدام به خرید دوربین مداربسته مناسب کنند. اگر شما هم می خواهید بیشتر و بهتر با برند هایک ویژن معروفترین دوربین مدارربسته آشنا شوید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با برند هایک ویژن

ممکن است در زمان خرید دوربین های مداربسته چندین و چند بار نام برند هایک ویژن را شنیده باشید. این برند یکی از مشهورترین کمپانی های سازنده دوربین مداربسته و تجهیزات مربوط به آن است. این کمپانی فعالیت خود را در کشور چین آغاز کرد و در شهر هانگژو دفتر اصلی خود را اهدا نموده است.

هایک ویژن در سال 2001 نخستین مدل دوربین مداربسته خود را روانه بازار کرد و به رقابت با برندهایی هم چون داهوا و اکسیز پرداخت و خیلی سریع توانست جایگاهی بین این دو رقیب پر قدرت برای خود دست و پا کند. این کمپانی توانست به مرور زمان فعالیت های تحقیقاتی خود را گسترش دهد و از همین طریق تنوع بسیار زیادی در محصولات خود به وجود آورد.

معرفی دوربین های هایک ویژن

کمپانی هایک ویژن در زمینه تولید انواع مختلفی از دوربین های مداربسته در حال فعالیت است. این برند دوربین های مداربسته زیادی را به بازار روانه کرده است که از جمله آن ها می توان به دوربین های دید در شب، دوربین های تحت شبکه، دوربین های مداربسته دام، بولت، اسپید دام، کیوب، چشم ماهی و حتی دوربین های مخفی و پین هول اشاره کرد. تنوع بسیار زیاد دوربین های این شرکت توانسته رقبای بسیار قدرتمندی را از صحنه رقابت حذف کند.

تازه‌ترین تکنولوژی برای نقل و انتقال تصاویر

ویژگی های دوربین های هایک ویژن

دوربین های برند هایک ویژن دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و همین مسئله نیز موجب شده تا بتوانند نظر خریداران را به خود جلب کنند. این برند همواره در تلاش بوده تا تولیداتی منحصر به فرد و خاص را روانه بازار کند تا رضایت مشتریان را به دست آورد. در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های این دوربین ها اشاره خواهیم کرد:

نصب راحت

یکی از مهم ترین ویژگی های دوربین های مداربسته هایک ویژن قابلیت نصب راحت آن ها است. شما برای نصب این دوربین ها نیازی به داشتن تخصص بالا ندارید و می توانید به راحتی آن ها را نصب کنید.

قابلیت دید وسیع

دوربین های مداربسته هایک ویژن می توانند دید بسیار گسترده ای را به شما بدهند. به گونه ای که شما با استفاده از این دوربین ها به راحتی می توانید به تمام قسمت های محیط مورد نظرتان دید داشته باشید و به صورت 360 درجه فضا را نظارت کنید.

ثبت تصویر با کیفیت بالا

خصوصیت بسیار مهم دیگری که باعث می شود تا شما بتوانید تمام جزئیات تصاویر را ببینید، کیفیت تصاویر ثبت شده توسط این دوربین ها است. این دوربین ها می توانند تصاویر را با کیفیت بسیار بالا به شما نشان دهند.

قابلیت دید در شب

در شب ها اغلب دوربین های مداربسته کارایی خود را از دست می دهند. اما دوربین های برند هایک ویژن قابلیت دید در شب دارند و شما با استفاده از آن ها می توانید به راحتی محیط اطراف را در شب مشاهده کنید و همین مسئله نیز باعث بالا رفتن قیمت دوربین هایک ویژن شده است.

انواع مختلف دوربین های هایک ویژن

همان طور که گفته شد کمپانی هایک ویژن دوربین های خود را در انواع مختلفی به بازار عرضه کرده است. این دوربین ها بر اساس نوع لنز، کیفیت، کیس و بدنه، تکنولوژی و .. قابل دسته بندی هستند. در ادامه به بررسی انواع دوربین های این برند خواهیم پرداخت.

دوربین ip

این دوربین ها به دوربین های تحت شبکه نیز مشهور هستند و دارای تصاویری شفاف و با کیفیت بالا می باشند. البته باید دقت داشته باشید به علت استفاده از تکنولوژی های بسیار پیچیده قیمت این دوربین ها بسیار بالا است.

دوربین hd هایک ویژن

دوربین های اچ دی می توانند تصاویر را به صورت hd و با کیفیت بسیار بالا ثبت و ضبط کنند و به شما این امکان را می دهند تا تمام جزئیات را به طور دقیق مشاهده کنید.

دوربین حرارتی هایک ویژن

این دوربین ها با استفاده از نور مادون قرمز مخصوص می توانند تمامی اجسامی که دارای دمای بالای 0 درجه سانتی گراد هستند را تشخیص دهند. هر چقدر دمای اجسام بالاتر باشد این دوربین ها از IR بیشتری برخوردار خواهند بود.

دوربین هایک ویژن استارلایت

شما با استفاده از دروبین های ویژن استار لایت می توانید به صورت شبانه روزی روی محیط خود نظارت داشته باشید. این دوربین ها می توانند چهره و پلاک خودرو ها را نیز به راحتی تشخیص دهند.

دوربین Colorvu هایک ویژن

در این نوع دوربین از لنزهای پیشرفته و سنسورهای کارآمد استفاده شده است که باعث می شود تا بتوانند تمامی جزئیات را در روشنایی ثبت و ضبط کنند.

تازه‌ترین تکنولوژی برای نقل و انتقال تصاویر

امنیت پلاس معتبرترین فروشگاه برای خرید از برند هایک ویژن

اگر قصد خرید پکیج دوربین مدار بسته ارزان را دارید یا می خواهید به طور جداگانه این دوربین ها را خریداری کنید، ما به شما وب سایت امنیت پلاس را پیشنهاد می کنیم. این وب سایت تمامی دوربین های مداربسته هایک ویژن را با قیمتی باور نکردنی در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید این دوربین ها را با قیمتی ارزان و بدون نیاز به حضور در فروشگاه به صورت آنلاین تهیه کنید.

جمع بندی

برند هایک ویژن معروفترین دوربین مدارربسته است و انواع مختلفی از دوربین های مداربسته را با استفاده از تکنولوژی بروز دنیا تولید می کند. استفاده از فناوری های روز دنیا و قیمت مناسب دوربین های مداربسته هایک ویژن باعث شد تا خیلی زود این برند جایگاه مناسبی بین خریداران پیدا کند و به یکی از برندهای برتر در این زمینه تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا