حباب سکه به 5 میلیون تومان رسید

به‌روزترین‌ها– محمد کشتی آرای، نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌و‌گو با ایلنا در خصوص آخرین وضعیت بازار ارز، سکه و طلا گفت: در حال حاضر تغییرات قیمت انس جهانی بسیار اندک و حدود 4 تا 5 دلار می‌باشد. به همین دلیل قیمت ارز هم تغییری نداشته است. امروز قیمت جهانی طلا به نسبت روز گذشته 20 دلار کاهش داشته و قیت ارز تغییری نکرده است. در نتیجه در روزهای اخیر قیمت ارز، طلا و سکه یک روال ثابتی را طی کرده و در مجموع بازار با ثبات است.

وی در ارتباط با تقاضای بازار گفت: تقاضا و میزان داد و ستد کاهش پیدا کرده است. تنش در منطقه خاورمیانه همواره باعث افزایش قیمت‌های جهانی طلا می‌شود و با آرام شدن شرایط، قیمت‌ها نیز متناسب می‌شود. اکنون در وضعیت با‌ثباتی در قیمت‌ها به سر می‌بریم.

کشتی آرای گفت: حباب قیمت به همین علت کاهش داشته است. در حال حاضر حدود 5 میلیون تومان سکه دارای حباب است.

وی در ارتباط با آخرین قیمت طلا، سکه و ارز گفت: در حال حاضر، انس 1هزار و 966 دلار، سکه طرح قدیم 25 میلیون و 400 هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید 29 میلیون تومان، نیم سکه 15 میلیون 350 هزار تومان، ربع سکه 10 میلیون و 400 هزار تومان، سکه‌های 1 گرمی 5 میلیون و 700 هزار تومان، هر مثقال طلای آب شده 10 میلیون و 620 هزار تومان، هر گرم طلای 18 عیار 2 میلیون و 450 هزار تومان است.

منبع: ایلنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا